“فضای کار گروهی” برای موسیقی:

از سال ۱۹۹۹ میلادی صنعت موسیقی تغییرات بسیار جدی کرد و موزیسین ها از کوچک تا بزرگ متکی به زیر بناهای دیجیتالی شدند، مانند: YouTube، SoundCloud و … تا بتوانند موسیقی خود را گسترش دهند. با بالا رفتن هزینه های ضبط و پخش موسیقی، موسیقی دان ها دست به روش ابتکاری زدند که آن ها را از مشکل اشباع شدن این زیر بنا های دیجیتالی رها می کرد؛ و این راه حل برپایی یک اجتماع برای پشتیبانی از یکدیگر بود، کلیدی برای مشکلات… محیط کاری مشترک!



پیش بینی “فضای کار گروهی” در سال ۲۰۱۴:

نظرتان چیست که وقت استراحت بیشتری داشته باشید در کنار اینکه از دستمزد بالاتری برخوردار شوید؟ این نظر هر یک نفر از ده نفریست که “فضای کار گروهی” را امسال شروع کرده اند و سایر افراد مجبور هستند که بیشتر کار کنند! یک چهارم از افرادی که از محیط “فضای کار گروهی” شروع به کار کردند، در محیط کارشان، در پایان سال، پاداش قابل توجهی دریافت می کنند. پایه های آموزشی در “فضای کار گروهی” از سالِ گذشته، به آرامی شروع به توسعه ی هدفمند کرده است و پیش بینی ها برای سال های آینده خوش بینانه است. ۶۰ درصد از دفاتر “فضای کار گروهی” در جهان، امسال به دنبال بزرگ تر و مجهز تر کردن محیط “فضای کار گروهی” خود هستند. آینده ی “فضای کار گروهی”: هر روزه تعداد افراد بیشتری متوجه محیط های “فضای کار گروهی” می شوند و این آمار فقط مربوط به افرادی نیست که می خواهند مستقل کار کنند، بلکه برای افرادیست که می خواهند یک شناخت کامل از کاری که آن را پایه گذاری و اداره می کنند با استفاده از افراد خلاقی که در “فضای کار گروهی” حضور دارند، داشته باشند (آزمایش کار). اگر چه هنوز خیلی از محیط های “فضای کار گروهی” پیرو روش های قبلی کسب و کار هستند، اما مسلماً بسیاری از این محیط ها به دنبال روش های ابتکاری و جدید هستند.
روی هم گذاشتن سرمایه های افراد: تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که دیگران روی پروژه های شما سرمایه گذاری کنند؟ اکثر پروژه ها پتانسیل عملی شدن را دارند اما محیط های “فضای کار گروهی” در سطوح پیشرفته این قابلیت را دارند که به شما یک پشتیبان مالی معرفی کنند و یا حتی افرادی که بتوانند به شما نکاتی درباره ی بهتر شدن پروژه تان بیاموزند تا بتوانید بهتر و سریع تر به اهداف تان برسید.


برگرفته از سایت: Deskmag.com
مترجم: غزال جمالی


https://isfahanplus.ir/%d9%81%d8%b6%...aa%d8%a7-2014/