ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1
  1. #1
    تاریخ عضویت
    2017/09/11
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    4,250
    123
    ناظم سایت

    ویژگی آنالیز پروفایل اینستاگرام برای کسب و کارها



    اگر صاحب کسب و کار هستید و در اینستاگرام هم فعال هستید، اگر جزو افرادی هستید که به دنبال تحلیل و آنالیز همه چیز هستید حتی آنالیز در اینستاگرام، پیشنهاد میکنم 10 دقیقه زمان بگذارید و این پست رو بخونید.
    من میگم 10 دقیقه ولی بعدش خودتون متوجه ارزش مطلب میشید و حدس میزنم این مطلب یک ساعتی شما رو درگیر خودش کنه منم مثل شما به دنبال تحلیل از اکانت اینستاگرام کسب و کارم بودم و البته ابزارهای این تحلیل (وبسایت و اپ موبایل) هم وجود داشته. همه این ها تا زمانی بود که اینستاگرام قابلیت تحلیل اکانت های کسب و کاری را معرفی نکرده بود. اما الان خوشبختانه خودِ اینستاگرام این قابلیت را به اپلیکیشنش اضافه کرده و به راحتی میشه ازش استفاده کرد. اینستاگرام با اضافه کردن این قابلیت به شما امکانات زیر را می­دهد: فعالیت های فالوورهای شما، زمان آنلاین شدن (روز و ساعت) ، جنسیت، سن و اطلاعات مکان(شهر و کشور) و همینطور تعداد اکانت هایی که روی لینک وبسایت در پروفایل بیزنیسی شما کلیک کرده اند. برای اینکه بتونید از این ویژگی تحلیل استفاده کنید کافیه اکانت اینستاگرامتون را به پیج فیسبوک تون وصل کنید. بله درست شنیدید. برای فعال کردن این ویژگی نیاز به پیج فیسبوکی دارید که ادمین آن پیج باشید ( دقت کنید باید ادمین پیج باشید، نه ادیتور نه تحلیلگر نه …) برای فعال کردن این ویژگی گام های زیر را انجام دهید: 1-در قسمت پروفایل وارد تنظیمات شوید و بر روی switch to business profile کلیک کنید



    2-سپس شما باید وارد اکانت فیسبوک خود شوید و از پیج هایی که ادمین آن هستید، باید پیجی را که می­خواهید به پروفایل اینستاگرام شما وصل شود را مشخص کنید.



    3-در این قسمت شما اطلاعات تماس را وارد می­کنید( این اطلاعات می­تواند ایمیل، شماره تماس، و آدرس شما باشد. پیشنهاد می­کنم آدرس را تا جایی که می­توانید دقیق وارد
    کنید چرا که کاربر با کلیک بر روی آدرس وارد گوگل مپ می­شود.)



    4- تمام شد!
    به همین راحتی. پروفایل اینستاگرام شما از حالت شخصی به حالت کسب و کار تبدیل شد. همینطور که می­بینید، شکل نمایش پروفایل شما به صورت زیر تغییر میکنه. این نکته را هم اضافه کنم که اینستاگرام این اطلاعات اولیه را می­تواند از پیج فیسبوک شما بگیرد، مثلا دسته بندی پروفایل شما بر اساس دسته بندی پیج فیسبوک شما می­باشد.



    حالا رسیدیم به اصل موضوع: تحلیل ها و آمارهایی که انتظارش را داشتیم


    1- کنار دکمه تنظیمات در بالای صفحه، دکمه ای با عنوان Insight اضافه شده( شکل ظاهری دکمه شبیه به نمودار ستونی­ست.) روی آن کلیک کنید.




    2- اوپس! چیزی نمی­بینید! نگران نباشید چرا که 24 ساعت بعد، این ویژگی ها برای شما فعال می­شود. ولی با دنبال کردن عکس های زیر، با این آمار و ارقام آشنا می­شید. بخش اول: در این قسمت شما تعداد impressions را در 7 روز گذشته می­بینید:
    Impressions: مجموع تعداد دفعاتی که پست شما دیده شده. همچنین شما می­توانید تعداد reach ها و تعداد کلیک های روی سایتتان را در این قسمت ببینید( با کشیدن قسمت مربوطه به سمت چپ)

    Reach: تعداد اکانت های یونیک که پست شما رو دیدند.



    3-در بخش دوم شما top posts را می­بینید و این پست ها بر اساس بیشترین تعداد impressions دسته بندی شده اند. با کلیک روی دکمه see more می­توانید امار و تحلیل
    های هر پست رو به صورت مجزا مشاهده کنید.



    4- وقتی یک پست را انتخاب می­کنید با کلیک روی view insights تحلیل ها و امارهای هر پست را می­بینید.



    5-در بخش سوم می­توانید زمان آنلاین شدن فالوورهایتان را مشاهده کنید.



    6-و در نهایت با کلیک بر روی دکمه see more اطلاعات بیشتری در مورد فالوورهایتان می­توانید بدست بیاورید. مانند جنسیت، سن، شهر، کشور، ساعت و روز آنلاین شدن
    آنها.



    این ها ویژگیهایی هستند که اینستاگرام در حال حاضر برای کسب و کارها در نظر گرفته است و شما می­توانید با دانستن انها هدفمند تر در این شبکه اجتماعی فعالیت کنید. این خیلی خوبه که شما بدونید چه ساعتی اکثر فالوورهاتون آنلاین هستند یا در چه روز هفته ای. این خوبه که شما بدونید جنسیت فالوورهاتون به چه شکلی است و این موضوع در نوع تولید محتوای شما تاثیر زیادی داره. سن فالوورهاتون به شما کمک میکنه تا در انتخاب محتواتون دقت بیشتری به خرج بدید. اینستاگرام قابلیت تبلیغ رو هم اضافه کرده ولی در حال حاضر برای کشور ما به دلیل مشکلات پرداخت مقدور نیست. پ ن : تفاوت impressions و reach: Impressions تعداد دفعاتی است که پست شما دیده می شود (ممکن است که یک نفر چندبار پست شما را ببیند و هر بار که ببیند یک Impression به حساب می آید). ولی Reach تعداد اکانت های یکتایی که پست شما را می بینند( ممکن است که یک نفر چندین بار پست شما را ببیند اما برای شما یک Reach به حساب می آید). به عنوان مثال اگر محمد 5 بار و سهیل 6 بار در زمان های مختلف پست شما را ببیند. تعداد Impressions پست شما 11 و تعداد Reach پست شما 2 خواهد بود.
    امیدوارم که این مطلب براتون مفید باشه…


    https://isfahanplus.ir/%d9%88%db%8c%...1%d8%a7%db%8c/
    ویرایش توسط SARA : 2017/12/07 در ساعت 21:53
+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوعات مشابه

  1. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2017/12/06, 08:36
  2. استارتاپ: پرشین‌سورپرایز سورپرایز می‌کند!
    توسط Free در انجمن خبرخوان سایت
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2017/11/24, 08:20
  3. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2017/11/16, 09:49
  4. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2017/11/13, 22:32
  5. معرفی استارتاپ به وقت تبریز - پایگاه خبری
    توسط Admin در انجمن استارتاپ های نوپا
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2017/11/03, 17:38

مجوز های ارسال و ویرایش