خطا! ورودی را کنترل کنید
خطا! ورودی را کنترل کنید
ورود خودکار ؟
اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
انجمن گفتگو استارتاپ و کار آفرینی
شما در حال مشاهده انجمن گفتگو استارتاپ های ایران هستید، این انجمن با هدف ایجاد بستر گفتگو پیرامون موضوعات حوزه کارآفرینی و کسب و کار های نوپا ایجاد شده است. با عضویت در این انجمن می توانید با اعضای اکوسیستم کارآفرینی کشور در ارتباط باشید.
این انجمن همچنین مرجع کاملی از شتاب دهنده ها، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری، استارتاپ ها، اسامی منتور ها، سرمایه گذاران و فعالان کارآفرینی کشور را گرداوری نموده است.
ما به شما این اطمینان را می دهیم که با جستجو در این انجمن بتوانید هر موضوعی را در رابطه با استارتاپ ها پیدا کنید. کارشناسان ما نیز بطور 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.
در دو مقالهی «بازاریابی پورسانتی – بخش اول» و «بازاریابی پورسانتی – بخش دوم» پیرامون مفهوم بازاریابی پورسانتی، نقش واسطه ها در تبلیغات اینترنتی و چگونگی راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی صحبت کردیم. در این مقاله قصد داریم به تخصص های مورد نیاز برای راه اندازی یک کمپین بازاریابی پورسانتی بپردازیم چه عناوین شغلی ای بر روی تهیه و توسعهی استراتژی های بازاریابی پورسانتی فعالیت میکنند؟ مدیر بازاریابی اینترنتی آنها چه میکنند؟ مدیریت و هماهنگی کمپین های بازاریابی اینترنتی یک شرکت اعم از کمپین بازاریابی پورسانتی، کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعیشناسایی فرصت های موجود در کمپین های بازاریابی اینترنتی شرکت. مواردی مانند تعیین این که در چه مکانی تبلیغ کنند و در این فرآیند از چه شرکایی استفاده کنندوضع استانداردهایی برای گسترش تجارت آنلاین شرکت (برای مثال حداقل درصد پورسانت، عدم استفاده از روش هایی نظیر کوکی اسپوفینگ و …)بررسی کارهای روزانه کارکنان تیم بازاریابیکار کردن با تیم توسعه دهندهی وب سایت شرکت مدیران بازاریابی اینترنتی میبایست حداقل مدرک کارشناسی را در زمینههای بازاریابی، تبلیغات و یا مدیریت تجاری داشته باشند. آنها باید نحوه ی برقراری تعادل بین استراتژی های شبکه های اجتماعی، بازاریابی ویروسی و بازاریابی پورسانتی را بدانند تا به موفقیت دست یابند. مدیر بازاریابی پورسانتی آنها چه میکنند؟ پیدا کردن سایت ها و منابع آنلاینی که به وسیلهی آنها بتوانند محصول شرکت خود را عرضه کنند.همکاری با شرکت ها برای ایجاد توافق نامه های سودمند دوجانبهتولید محتوا برای بازاریابی آنلاین اعم از کاتالوگ های فروش و بنرهای تبلیغاتیمدیریت مشتری ها و وایسته ها (برای رسیدگی به این موضوع که وابسته ها کیفیت و ارزش های اخلاقی هستند– سازمان را زیر سوال نبرند. بخش دوم مقالهی «بازاریابی پورسانتی» را ببینید) یک مدیر بازاریابی پورسانتی باید حداقل مدرک کارشناسی را در زمینه بازاریابی داشته باشد. آنها همچنین میبایست تجربهی تجارت آنلاین (شامل فروش، تبلیغات و بازاریابی پورسانتی) را داشته باشند. دوره هایی که آنها را برای این حرفه آماده میکند شامل کلاسهایی در حوزههای بازاریابی، تحقیقات تجاری، آمار، اقتصاد خرد، رفتار شناسی مشتری و قوانین اینترنت است. متصدی رسیدگی به حساب مشتری ها آنها چه میکنند؟ فروش تبلیغات پرداخت به ازای کلیکبازبینی و آنالیز ماهانهی میزان فروش با تبلیغ کنندگان و واسطه هاتعیین فرصت های جدید درآمدی برای شرکت به کمک بازاریاب ها و در صورت امکان، افزایش فروشملاقات با مشتریان به صورت حضوری، تلفنی یا از طریق وبینارها (کنفرانسهای تحت وب) این افراد میبایست حداقل مدرک لیسانس را در زمینهی بازاریابی و یک تجربهی پنج ساله کار با تجارت اینترنتی (به خصوص فروش و تبلیغات) داشته باشند. دورههایی که آنها را برای این حرفه آماده میکند شامل کلاسهایی در حوزهی بازاریابی، تحقیقات تجارت و علم کامپیوتر میباشد. منبع:وبسایت لرن مارکتینگ https://isfahanplus.ir/%d8%a8%d8%a7%...3%d9%88%d9%85/
ویرایش توسط SARA : 2017/12/07 در ساعت 22:03
مشاهده قوانین انجمن