مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی با بیان این که کارگران سرمایه های اصلی تامین اجتماعی هستند،گفت: وظیفه تامین اجتماعی صیانت از نیروی کار است و تامین امنیت و آرامش برای کارگران ازاهداف این سازمان است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی ، محمدعلی عباس زاده وحید مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی با اعلام این مطلب، افزود:وظیفه تامین اجتماعی صیانت از نیروی کار است و تامین امنیت و آرامش برای کارگران ازاهداف این سازمان است.
مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی، تعداد کارگران ساختمانی تحت پوشش تامین اجتماعی خراسان شمالی را بیش از١٢ هزار نفر اعلام کرد.
عباس زاده به بیش از ١١٠ هزار بیمه شده تامین اجتماعی دراین استان اشاره کرد وگفت: درحال حاضر بیش از ١٣ هزار و ٧٠٠ بازنشسته در استان از خدمات تامین اجتماعی بهره مند هستند.
وی افزود: ٢ هزار و ٥٢ در مشاغل سخت وزیان آور دراین استان بازنشسته شدند.
وی بر ضرورت صیانت از صندوق تامین اجتماعی تاکید کردوگفت: صندوق تامین اجتماعی یک صندوق بین النسلی است .
شهبازی نماینده دبیرکل خانه کارگر نیز دراین دیدارازعضویت ٢میلیون و٥٠٠هزارنفردرخانه کارگرخبرداد وگفت: خانه کارگر در بسیاری از زمینه ازجمله احداث دانشگاه های علمی کاربردی، مجموعه های ورزشی، سالن اجتماعات، فعالیت های رفاهی و درمانی برای جامعه کارگران اقدام کرده است.
وی کارگران را از سرمایه های اصلی وسهامدار واقعی تامین اجتماعی دانست.
شهبازی فراهم سازی آسایش،رفاه، امنیت و ارائه خدمات درمانی مطلوب و باکیفیت را ازجمله خواسته های کارگران ازسازمان تامین اجتماعی بیان کرد.
وی با بیان این که خانه کارگر بنگاه اقتصادی و یک تشکل سیاسی و حزبی نیست،گفت: نگرش اصلی خانه کارگر رونق تولید و جامعه تولیدگرا است.
نماینده دبیرکل خانه کارگر با تاکید بر ، اتحاد دربین اعضای خانه کارگر تاکید کرد و از اختصاص١٠٠ میلیون تومان اعتبار برای عملیات احداث ساختمان جدید خانه کارگر خراسان شمالی خبرداد.


http://www.tamin.ir/News/Item/53959/2/53959.html