فرماندار شهرستان اهر گفت: اقدامات تأمین اجتماعی در تسهیل و روانسازی امور مخاطبان در سالهای اخیر بسیار حائز اهمیت است و تکریم ارباب رجوع در همه ابعاد آن از جمله خدمت رسانی، رعایت قوانین و مقررات و احترام به مخاطب، بایستی در سازمانها و ادارات نهادینه شود.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، زاهد محمودی، فرماندار شهرستان اهر در مراسم معارفه رئیس شعبه اهر، با بیان اینکه تأمین اجتماعی سازمانی گسترده ای است که بالغ بر ٨٠ درصد مردم شهرستان تحت پوشش آن قرار دارد و یا از خدمات آن بهره مند هستند، گفت: رضایتمندی مردم از خدمات سازمانها و نهادهای دولتی، موجبات اعتماد عمومی به نظام و دولت را فراهم می آورد.
محمودی ضمن تأکید بر اجرای قوانین و مقررات به نفع مردم، تصریح کرد: رویکرد سازمان تأمین اجتماعی طی سالهای اخیر بسیار متفاوت بوده و به معنای واقعی، تأمین اجتماع را محقق نموده است.
فرماندار شهرستان اهر، با اشاره به لزوم ساماندهی مشاغل خانگی و تعمیم پوشش بیمه ای به اقشار مختلف جامعه از سوی سازمان تأمین اجتماعی، توسعه خدمات غیرحضوری و الکترونیک در راستای افزایش سطوح دسترسی مخاطبین به خدمات سازمان تأمین اجتماعی را بسیار مطلوب ارزیابی کرد.
جعفر سمساری، مدیر کل تأمین اجتماعی استان آذربایجانشرقی نیز ضمن قدردانی از تعامل مطلوب و سازنده مقامات شهرستان اهر، تکریم ارباب رجوع را از اولویتهای مهم سازمان دانست و خاطر نشان کرد: گره گشایی از مشکلات بازنشستگان و بیمه شدگان بایستی در امور جاری همکاران، سرلوحه امور قرار گیرد.
مدیر کل تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی با اشاره به توسعه خدمات اینترنتی سازمان در سالهای اخیر، ارتقای دقت در امور و کیفیت خدمات را از جمله دستاوردهای سازمان دانست که توانسته است رضایت مخاطبین و همدلی و همراهی آنان را با این سازمان فراهم آورد.
سمساری، با معرفی ولی فتحی، به عنوان رئیس جدید شعبه اهر، از تلاشها و زحمات داود ایزدخواه، رئیس اسبق شعبه اهر که به افتخار بازنشستگی نائل آمده است، قدردانی کرد و اذعان داشت: وحدت و یکدلی همکاران در همه امور، تعالی هر چه بیشتر را به دنبال خواهد داشت.


http://www.tamin.ir/News/Item/54142/2/54142.html