اصلاح فرآیندها، ارتقای پاسخگوئی را به دنبال خواهد داشت
جلسه آموزشی امور نامنویسی و حسابهای انفرادی اداره کل تأمین اجتماعی استان آذربایجانشرقی و شعب تابعه برگزار شد.
http://www.tamin.ir/content/files/z_khalili/155344.jpg به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی؛ جعفر سمساری، مدیر کل تأمین اجتماعی استان آذربایجانشرقی در این جلسه آموزشی با قدردانی از عملکرد اداره نامنویسی و حسابهای انفرادی در جهت تحقق شاخصهای عملکردی و کسب رتبه چهارم کشوری در سال ١٣٩٥، تداوم این موفقیت را مستلزم تدبیر و تلاش بیش از پیش همکاران دانست.
مدیر کل تأمین اجتماعی استان آذربایجانشرقی با اشاره بر ضرورت کاهش همپوشانی در جهت حذف ارائه خدمات موازی توسط سازمانها و صندوق های بیمه ای، بر حضور فعال همکاران در شوراهای حل اختلاف در جهت احقاق حقوق متقابل کارفرما، کارگر و سازمان تأکید نمود و اذعان داشت: تکریم ارباب رجوع و مخاطبین در واحد پرازدحامی چون واحد نامنویسی و حسابهای انفرادی، بایستی سرلوحه امور قرار گیرد.
سمساری، اجرای فاز یک طرح ساختار نوین ارائه خدمات در جهت توانمند سازی تخصصی و کارشناسی همکاران را مورد توجه قرار داد و افزود: اجرای این طرح در شعب تابعه و اصلاح فرآیندها، موجبات ارتقای پاسخگوئی به مخاطبین را فراهم خواهد آورد.
http://www.tamin.ir/News/Item/53188/2/53188.html