جلسه آموزشی اداره امور فنی مستمری های اداره کل تأمین اجتماعی استان آذربایجانشرقی، با حضور مدیر کل و معاون بیمه ای اداره کل این استان برگزار شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، جعفر سمساری، مدیر کل تأمین اجتماعی استان آذربایجانشرقی در این جلسه آموزشی با اشاره به اینکه بیش از ١٥٨ هزار بازنشسته و مستمری بگیر تحت پوشش تأمین اجتماعی این استان است، مدیریت مصارف همگام با تأمین منابع برای پایداری سازمان تأمین اجتماعی را ضروری خواند و اذعان داشت: طی سالهای اخیر آهنگ رشد بازنشستگان و مستمری بگیران از رشد بیمه شدگان پیشی گرفته که این امر موجب عدم تعادل میان منابع و مصارف شده است.
مدیر کل تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی با تأکید بر اعمال مدیریت شناخت در واحدهای اجرایی، پایش اطلاعات براساس اهمیت و اولویت بندی فرآیندهای کاری در جهت تکریم مخاطبین را حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: دستیابی به شاخصهای عملکردی شعب شامل جلوگیری از پرداخت های من غیرحق و تکمیل پایگاه اطلاعات هویتی مستمری بگیران و بازنشستگان از اهم مواردی است که بایستی در واحد امور فنی مستمری ها مورد توجه قرار گیرد.
نریمان علیزاده، معاون بیمه ای اداره کل تأمین اجتماعی استان آذربایجانشرقی نیز در این جلسه آموزشی با اشاره به اینکه، موضوع قانون مشاغل سخت و زیان آور، بر کاهش و حذف آلایندگی در محیط کار و کاهش عوامل سخت و زیان آور تصریح دارد، اذعان داشت: تأمین سلامت و صحت جسمی و روانی نیروی کار، از کارکردهای مهم سازمان تأمین اجتماعی می باشد.
علیزاده، با ضروری خواندن ایجاد وحدت رویه و هماهنگی در اجرای فرآیندهای جاری این سازمان، رعایت حقوق مخاطبین توأم با مصالح سازمان را لازم و ضروری دانست و عنوان داشت: رعایت قوانین و مقررات در تمامی عرصه ها بایستی سرلوحه امور قرار گیرد.

http://www.tamin.ir/News/Item/53342/2/53342.html