با حضور مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی و رئیس اتاق بازرگانی بجنورد جلسه کمیته بررسی قوانین مرتبط با حوزه بازرگانی، صنعت ، معدن و کشاورزی و مشکلات بیمه ای کارفرمایان و مطالبات پیمانکاران مورد بحث وتبادل نظر قرار گرفت
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی ،محمدعلی عباس زاده وحید مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی دراین جلسه حمایت از تولید را یکی از رسالت های اصلی سازمان تامین اجتماعی دانست وگفت:هرچه رونق اقتصادی افزایش یابد به طور حتم سازمان می تواند خدمات بهتر و باکیفیت به بیمه شدگان ارائه دهد.
محمدعلی عباس زاده وحید با بیان این که سازمان تامین اجتماعی مساعدت وهمکاری لازم با دستگاه ها و کارفرمایان بدهکار را در اولویت های اصلی خود قرار داده است، افزود: این درحالی است که طبق ماده ٥٠ قانون تامین اجتماعی سازمان می تواند نسبت به توقیف اموال منقول و غیرمنقول بدهکاران اقدام کند.
عباس زاده تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی با ارائه خدمات مناسب و با حمایت های همه جانبه از کارفرمایان می تواند آرامش روانی را در حوزه های اقتصاد ایجاد کند.
رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی نیز، دراین نشست از بیمه به عنوان یکی از مشکلات عمده کارفرمایان و در نتیجه آن کارگران واحدهای تولیدی یاد کرد و گفت: دراین راستا درجلسات مختلف از قبیل شورای روسای اتاق ایران، کمک به مسئله بیمه و پرداخت بدهی به بیمه تامین اجتماعی مطرح شده است.
محمدصمدی حل این مشکلات را نیازمند حمایت بیشتر دانست و اظهارداشت: سطح وسیعی از جامعه ما از خدمات بیمه تامین اجتماعی بهره مند می شوند.
صمدی ترویج فرهنگ بیمه ای و فرهنگ سازی دراین زمینه را برای داشتن آینده بهتر به ویژه برای کارگران ضروری دانست.



http://www.tamin.ir/News/Item/55206/2/55206.html