همزمان با ایام ا... دهه مبارک فجر، مدیر کل تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی از شرکت های کبریت سازی توکلی و بردار شیب بازدید کرد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، جعفر سمساری، مدیر کل تأمین اجتماعی استان آذربایجانشرقی در این بازدیدها با تأکید بر اینکه کارکرد اساسی سازمان تأمین اجتماعی، تعمیم و گسترش انواع بیمه های اجتماعی و تأمین امنیت و آرامش خاطر نیروهای مولد جامعه است، کارفرمایان را شرکای اصلی سازمان در تأمین منابع مالی این سازمان دانست و تصریح کرد: رونق تولید و اشتغال، پایداری منابع سازمان تأمین اجتماعی را تضمین می نماید.
مدیر کل تأمین اجتماعی استان آذربایجانشرقی با اشاره به اینکه سازمان تأمین اجتماعی، همواره حامی کارفرمایان در تولید و کارآفرینی است، تصریح کرد: ارتقای بهره وری نیروی انسانی از مهمترین برون دادهای سازمان تأمین اجتماعی محسوب می شود.
جعفر سمساری با اعلام اینکه ماهانه بالغ بر ١٧٠ میلیارد تومان از بابت تعهدات بلندمدت به بازنشستگان و مستمری بگیران این استان پرداخت می شود، پیش بینی پرداخت بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی در قانون برنامه بودجه سال ٩٧ را اقدام مبارکی دانست که زمینه ارتقای کمی و کیفی خدمات این سازمان را فراهم خواهد آورد.
وی تعالی سازمان تأمین اجتماعی به عنوان موفق ترین سازمان بازنشستگی کشور را حاصل تعامل منطقی و سازنده این سازمان با شرکای اجتماعی خود دانست و اذعان داشت: تشکلهای کارگری، کارفرمایی و بازنشستگی با همدلی و همراهی، سازمان را در جهت نیل به اهداف خود که همانا بسط و توسعه عدالت اجتماعی و اقتصادی در جامعه است، یاری می نمایند.



http://www.tamin.ir/News/Item/55260/2/55260.html