جشن انقلاب ویژه کارکنان تامین اجتماعی و خانواده آنان با حضور مدیران کل بیمه ای و درمانی این سازمان و معاون اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام در سالن آیت اله حیدری دانشگاه ایلام برگزار شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، سهیلا ملکشاهی مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام ضمن تبریک سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت: سازمان تامین اجتماعی امروز با قدمتی نزدیک به ۶۰ سال بزرگترین سازمان بیمه گر در کشور و حتی خاورمیانه به شمار می رود زیرا به نهادی ضروری در جامعه تبدیل شده است.
سهیلا ملکشاهی افزود: یکی از مهمترین عواملی که همواره ذهن مدیران سازمان را به خود مشغول کرده اجرای کامل اصل ٢٩ قانون اساسی در رابطه با برخورداری آحاد جامعه از پوشش تامین اجتماعی است و برای رسیدن به اهداف سازمان برنامه ریزی ها را به سمت و سویی هدایت شده تا در این خانواده بزرگ آرامش خاطر ایجاد و زمینه تحقق اجتماعی بیش ار پیش فراهم شود.
وی ادامه داد: کسب مقام های اول کشور در حوزه درآمد و اجراییات در بین ادرات کل هم تیپ سازمان، افزایش ٧ درصدی تعداد کارگاه های فعال تحت پوشش، افزایش ۵ درصدی تعداد بیمه شدگان در قیاس با سال گذشته، کاهش سطح رتبه ابلاغ الکترونیک از ٢۴ به ٨ کشور و افزایش ٢۵ درصدی به ۶۵ از جمله تلاش های همکاران استان در سطح استان بشمار می رود.
در ادامه ایوب درویشی معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری ایلام گفت: حدود چهل سال قبل مردم این سرزمین با ایثار و ازخودگذشتگی نظام انقلاب را ایجاد و در تداوم آن نیز نقش اساسی داشته اند. آنان اراده کردن تا به گونه ی دیگر زندگی کنند زیرا شرایط سیاسی، اجتماعی و اقتصادی حاکم بر کشور به گونه ی بود که استقلال، آزادی و عزتشان در معرض تهدید بود.
درویشی افزود: ملتی که نتواند برای خود تصمیم بگیرد و تحت حاکمیت افرادی باشد که حق و آزادی مردم را به رسمیت نشناسند نمی توانند شرافتمندانه زندگی کنند و این امر سبب شد ملت به پا خیزند و انقلابی را به وجود آوردند که ویژگی های منحصر به فردی داشته باشد.
وی ادامه داد: امروزه با اینکه تا حدودی محرومیت از چهره کشور پاک شده با این اوصاف جامعه هنوز برای رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله دارد و باید مسئولان استان تلاش کنند آزادی را تضمین و برای استقلال نظام گام های بلندی بردارند.



http://www.tamin.ir/News/Item/55463/2/55463.html