مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی گفت: درایام دهه مبارک فجر شعبه تامین اجتماعی شهرستان فاروج با حضور امام جمعه ، فرماندار، مسئولان بانک رفاه ودیگر روسای شهرستانی افتتاح و راه اندازی شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی ،محمد علی عباس زاده وحید مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی در مراسم آیین افتتاح شعبه تامین اجتماعی فاروج اظهارکرد: شعبه تامین اجتماعی فاروج در گذشته به صورت اقماری و زیر نظر شعبه تامین اجتماعی شیروان فعالیت می کرد.
وی افزود: امروز با افتتاح این شعبه به صورت مستقل تحت عنوان شعبه تامین اجتماعی فاروج فعالیت خواهد کرد.
عباس زاده از تحت پوشش بودن حدود ٤ هزار بیمه شده و ٤٠٠ مستمری بگیر در شعبه تامین اجتماعی فاروج خبرداد و ابراز امیدواری کرد تا در آینده نزدیک شاهد افزایش شمار بیمه شدگان این شهرستان باشیم.
مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی در ادامه از سازمان تامین اجتماعی به عنوان یک نهاد اجتماعی یاد کرد که تمام منابع آن از محل حق بیمه دریافتی بیمه شدگان تامین می شود.
وی یکی از اهداف مهم سازمان تامین اجتماعی را ، جلب و رضایتمندی بیمه شدگان دانست وگفت: دراین راستا سازمان تامین اجتماعی افتخار می کند که بیش از ٥٠ درصد جعیت کشور را تحت پوشش دارد.
عباس زاده افزود:کارفرمایان بیش از ٩٥ درصد کارگاه های استان جزو افراد خوش حساب به تامین اجتماعی هستند.
فرماندار فاروج نیز در آیین راه اندازی شعبه تامین اجتماعی این شهرستان در ایام دهه مبارک فجر رابه فال نیک و منشا برکات برای مردم شهرستان فاروج دانست.
هادی رجایی نیا یکی از مهمترین وظایف حکومتی و دولت ها را تامین بستر لازم برای رفاه اجتماعی جامعه اعلام کرد و گفت: تامین اجتماعی رفاه اجتماعی جامعه را برای افراد از بدو تولد تا پایان عمر و حتی بعداز فوت برای بازماندگان مهیا می کند.
وی با بیان این که به برکت انقلاب اسلامی در بخش رفاه اجتماعی خدمات ارزنده و خوبی در سطح کشور انجام شده ،اظهارداشت: این افتخار بزرگی است که این خدمات در مناطق دوره افتاده و محروم و روستایی انجام شده است.
فرماندار فاروج سازمان تامین اجتماعی را یکی از بزرگترین دستگاه های بیمه اجتماعی در کشور اعلام کرد وگفت: تامین اجتماعی نهادی است که از محل سرمایه های بیمه شدگان درحال فعالیت است و این نشان می دهد این سازمان یک نهاد کاملا عمومی غیردولتی است.
وی با اعلام این که افزایش و جذب بیشتر بیمه شدگان نیازمند فرهنگ سازی بیمه ای در سطح کشور است وافزود: آگاهی و اطلاع بیشتر بیمه شدگان از خدمات تامین اجتماعی به طورقطع باعث افزایش شمار بیمه شدگان درکشور خواهد شد.
رمضانعلی مجیدنیا، رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران استان خراسان شمالی نیز از تعامل و همکاری خوب مجموعه بزرگ تامین اجتماعی استان با کانون بازنشستگان استان قدردانی کرد.
وی به بیش از ١٣هزار و ٧٥٠ بیمه شده در سطح استان اشاره کرد وگفت: حدود ٤٠٠ بازنشسته در شهرستان فاروج از خدمات تامین اجتماعی بهره مند هستند.
مجیدنیا افزود: امیدواریم با راه اندازی شعبه تامین اجتماعی فاروج به زودی شاهد افتتاح کانون بازنشستگان ومستمری بگیران این شهرستان نیز باشیم.
دراین آیین طی حکمی ازسوی مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی ،مجیدسلوکی به عنوان سرپرست شعبه تامین اجتماعی فاروج معرفی شد.



http://www.tamin.ir/News/Item/55546/2/55546.html