همزمان با ایام دهه مبارک فجر و برای افزایش سطوح دسترسی و تسهیل امور مخاطبین، با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی، شعبه اقماری خسروشاه ضمن انتقال به محل جدید، ارائه خدمات بیمه ای در این شعبه گسترش یافت.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، جعفر سمساری مدیر کل تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی با حضور در شعبه اقماری خسروشاه، با اشاره به اینکه این شعبه از ماهیت موقت به دائم ارتقا یافته و خدمات بیمه ای شعب مستقل در این شعبه ارائه خواهد شد، اذعان داشت: توسعه جغرافیایی شعب در کنار توسعه خدمات غیرحضوری و الکترونیکی سازمان تأمین اجتماعی در جهت افزایش سطوح دسترسی و تسهیل و تسریع امور مخاطبین مورد توجه است.
مدیر کل تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه ضریب نفوذ تأمین اجتماعی در منطقه و تعداد افراد تحت پوشش، ملاک ایجاد و یا ارتقای شعب تأمین اجتماعی می باشد، تصریح کرد: هر چه دامنه پوشش تأمین اجتماعی در منطقه گسترش یابد، زمینه ارتقای شعبه اقماری و ایجاد شعبه مادر در این شهرستان تسهیل خواهد شد.
جعفر سمساری، با اشاره به وجود شهرکهای صنعتی و نیز کارخانجات تولیدی و صنعتی در این منطقه، اذعان داشت: ارائه خدمات کمی و کیفی به مخاطبین اعم از کارفرمایان، بیمه شدگان و بازنشستگان از مهمترین اولویتهای سازمان تأمین اجتماعی است و امیدواریم با همدلی و همراهی شرکای اجتماعی، زمینه تعمیم و گسترش هر چه بیشتر بیمه های اجتماعی بین آحاد مردم فراهم آید.
وی دامنه شمول تأمین اجتماعی را بسیار وسیع دانست و عنوان داشت: کلیه صاحبان حرف و مشاغل، متناسب با شغل خود می توانند تحت پوشش تأمین اجتماعی قرار گرفته و ضمن بهره مندی از مزایای آن در طول اشتغال، امنیت و آرامش خاطر خود را در دوران سالمندی تضمین نمایند.



http://www.tamin.ir/News/Item/55604/2/55604.html