رئیس شورای شهر بجنورد در دیدار با مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی از حضور مدیرکل تامین اجتماعی این استان در جلسات رسمی شورای شهر قدردانی کرد و گفت: تعامل و همکاری موجب کاهش مشکلات و ارائه خدمات مطلوب به مردم خواهد شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی ،محمدعلی عباس زاده وحید مدیرکل تامین اجتماعی استان خراسان شمالی در دیداربا رئیس شورای شهر بجنورد گفت:تحقق دستیابی به اهداف بلند مدت تامین اجتماعی نیازمند مشارکت همه دستگاه ها اجرایی و خدمات رسان است.
وی به خدمات تامین اجتماعی به بیمه شدگان این استان اشاره کرد و گفت: درحال حاضر بیش از ١١٠ هزار بیمه شده و ١٣ هزار و ٧٥٠ مستمری بگیر دراستان از خدمات بیمه تامین اجتماعی بهره مند هستند.
وی صیانت از منابع صندوق تامین اجتماعی را یک امر ضروری دانست وگفت: این سازمان برای انجام تعهدات خود نیازمند مشارکت همه جانبه است.
رئیس شورای شهر بجنورد نیزدراین دیدار از تعامل و همکاری خوب مجموعه بزرگ تامین اجتماعی استان با شورای شهر بجنورد قدردانی کرد وگفت: یکی از رسالت های اصلی شورای شهر خدمت و توسعه پایدار شهری به مردم است.
مهدی محمدی بیان کرد: رویکرد خوب با مدیریت شهری و تعامل سازنده این اداره کل با مجموعه شورای شهر سازندگی، توسعه و آبادانی شهر را رقم خواهد زد.
وی افزود:همچنین این تعامل باعث می شود در شورای شهر به توسعه پایدار برسیم.
محمدی درادامه گفت: به طور حتم با تعامل و همکاری با یکدیگر به زودی شاهد مرتفع شدن مطالبات تامین اجتماعی از شهرداری بجنورد خواهیم بود.


http://www.tamin.ir/News/Item/55882/2/55882.html