فرهاد جهانگیری متولد 1360 در رشته حسابداری تحصیلاتمو تموم نکردم و سراغ کارآفرینی رفتم و اولین کارآفرین در حوزه کتاب و کتابخوانی و نرم افزار مکتوتاب فرهنگی در سال 91 شدم.
محور اقدامات شرکت چیترا کارآفرینی فرهنگی است. و مدل توسعه آن، با توجه به محیط متلاطم و روندهای پر شتاب امروز، به بازشناسی زیر ساخت ها و زیربناهای فکری و فرهنگی شهروندان نیاز دارد.این تفاوتی اساسی را در کارآفرینی ما با دیگر انواع کارآفرینی را در حوزه صنعت- تجارت و خدمات رغم خواهد زد وشالوده ی توسعه فعالیتهای شرکت را بر بنیان معرفتی و نظام فکری خود می گذارد. از گذشته دور کتاب به عنوان یکی از ابزارهای آموزشی مورد توجه بوده است و اولیای دین و بزرگان نیز به پدیدآوردن آثار علمی و فرهنگ مکتوب توصیه های مهمی داشته اند. امروزه نیز منابع حاصل از تفکر و تجربه های اهل اندیشه و معرفت بوسیله کتاب در دسترس همگان قرار می گیرد و کتابخانه ها، کانوه ها و همایش صاحتب نظران و گلستان پر طراوت صاحتبان معرفت است.



آدرس : تهران -خیابان 12 فروردین -کوچه الوندی - پلاک 16- واحد 2
تلفن : ۶۶۹۵۰۷۸۳
شماره پیامک : ۳۰۰۰۵۷۴۳۶۶۶۶۶۶
ایمیل : [email protected]
بروز موج‌های اقتصادی امروزه تأثیر خود را بر کسب و کارهای مختلف نشان داده است. آنچه برای همگان آشکار است این است که همانند گذشته نمی‌توان از روش‌های سنتی به درآمدهای مطمئن و بالا رسید. چیترا معتقد است که بحران کنونی نتیجه عدم همراهی سازمان‌ها و بنگاه های اقتصادی کسب و کارها با این موج اقتصادی است و چیزی تحت عنوان بحران اقتصادی وجود ندارد.
آنچه که چیترا را به موقعیت کنونی رسانده است، هم‌سوئی راهبُردها و برنامه‌ها با موج جدید اقتصادی است. بر همین اساس شیوه کارآفرینی نوینی بر پایه به‌روزترین روش‌های آزمایش شده بنا نهاده که با به‌کارگیری آن‌ها با حداقل سرمایه، می‌توان به درآمدهای بالا رسید.
چیترا کارآفرین برتر سال 91 با یازده سال سابقه درخشان و تیم اجرایی کارآزموده در حوزه کارآفرینی با تاکید بر کارآفرینی فرهنگی فعالیت می نماید .
این شرکت در ابتدا با ثبت ایده ابتکاری در حوزه افزایش سرانه مطالعه و توزیع کتاب و محصولات فرهنگی ، تحت عنوان طرح امانی کتاب چیترا کار خود را از سال 82 شروع کرد .
اکنون با اجرای طرح های تکمیلی کارآفرینانه در 16 استان فعال است .از جمله این طرح ها تشکیل تیم فروش مویرگی در سراسر کشور است که با انگیزه توزیع به موقع و سریع محصولات تولید کنندگان می باشد .
شرکت چیترا با اشتغال زایی 1500 نفری خود در نظردارد با همکاری علاقمندان و فرهیختگان با شعار چیترا در هر کوی و برزن با ایجاد اشتغال هر چه بیشتر در دو مقوله افزایش سرانه مطالعه وایجاد حلقه مناسب بین تولید کننده و مصرف کننده ها محصولات فرهنگی فعالیت خود را توسعه دهد .
موارد ذکر شده باعث شده که شرکت چیترا تبدیل به یکی از برترین برندهای ایجاد اشتغال و توزیع کالا در سراسر کشور گردد و به مجرد این موفقیت، افراد مختلفی از اقشار مختلف به عضویت این شرکت درآمده و مشغول به فعالیت نمایند. با توجه به مطالعات دائمی تیم تحقیقاتی ومشاوران شرکت، تقریبا تمامی فعالیت‌های اقتصادی نمایندگان و همکاران این شرکت بدون ریسک بوده و همواره سود تصاعدی داشته‌‌اند.
چیترا در راستای توسعه فعالیت‌های خود در سراسر کشور، از عموم علاقه‌مندان، جهت اعطای نمایندگی رسمی دعوت به عمل می‌آید.
همچنین این شرکت آمادگی توزیع کالاهای پیشنهادی تولید کنندگان را در شبکه توزیع چیترا را دارد.