یداله یعقوبی کارآفرین برتر سال 89

نام مجموعه: قلعه سحر آمیز مدیر عامل : یداله یعقوبی فعالیت : احداث و تجهیز مراكز شهر بازی - سرمایه گذاری و راه اندازی شهر بازی سرپوشیده و فضای باز ـ خدمات مشاوره ای

اولین پایگاه اطلاع رسانی صنعت بازی و سرگرمی در کشور می باشد که با هدف ایجاد یک ابزار اطلاعاتی و کاربردی برای فعالان این صنعت در پاییز 1391 اغاز به کار نمود.اصلی ترین هدف این وب سایت، برطرف نمودن نیازهای اطلاعاتی و ارتباطی فعالان مبتکر، زحمتکش و شریف این صنعت جهت ارائه بهتر و موثرتر محصولات و خدمات و ایجاد ارتباط مستقیم بین تولید کننده و مصرف کننده است.
در بازی سایت تولید کنندگان و فعالان اقتصادی این صنعت این امکان را خواهند داشت که مجموعه خود را به صورت جامع و کامل به همراه توضیحات و تصاویر به بازدید کنندگان و مخاطبان این صنعت معرفی نموده و اطلاعات تماس و وب سایت خود را در اختیار انان قرار دهند.
همچنین در بخش خرید وفروش این امکان برای همه وجود دارد که در صورت نیاز به خرید یا فروش اقلام مورد نظرشان، مخاطب خود را به طور مستقیم پیدا کنند.
علاوه بر موارد فوق بخش خبری و مقالات این سایت که با کمک شما عزیزان پربارتر خواهد شد به افزایش اطلاعات مخاطبان در رابطه با صنعت بازی خواهد پرداخت.
علاوه بر موارد فوق در وب سایت " بازی سایت" ، بخشها و امکانات متعدد دیگری در راستای همفکری و هم افزایی و ارتقا دانش فعالان این صنعت در نظر گرفته شده است که بخشی از انها در فازهای بعدی اجرایی خواهد شد.
1- یک بخش مستقل برای خرید و فروش محصولات مرتبط با صنعت بازی
2- ارائه مهمترین اخبار روز صنعت بازی و موارد مرتبط با آن
3- ارائه مقالات تخصصی و کاربردی در مورد صنعت بازی
4- مصاحبه با افراد موفق و موثر در این صنعت
5- معرفی کتابها و نشریات تخصصی در این صنعت

در پایان ضمن این توضیح که ایجاد وب سایت صنعت بازی همیشه مورد تایید و حمایت بزرگان این صنعت بوده است امیدواریم با همراهی همه فعالان این عرصه بتوان گامهای موثری در راستای رونق اقتصادی و خودکفایی هر چه پربارتر این صنعت برداشته و این توانمندی عظیم ملی را تا حد ممکن برجسته نماییم.
جهت دستیابی این هدف ، همواره از تجربیات و نظرات افراد فعال و صاحب نظر در این زمینه استقبال نموده و از انها برای بهبود مداوم فعالیت خود استفاده خواهیم نمود.

تلفن: 88893524 -021



معرفی کارآفرینان برتر -آقای یداله یعقوبی