این روزها بیلبورد تبلیغاتی علی دایی برای استارتاپ دینگ در سراسر شهر به چشم می خورد و مراسم رونمایی از این استارتاپ نیز در هفته گذشته برگزار شد .
بر خلاف سایر استارتاپهایی که پا در این حوزه نهاده اند دینگ با بودجه تبلیغاتی چند میلیارد تومانی خود تنها استارتاپی در حوزه حمل و نقل است که توان رقابت با اسنپ و تپسی را دارد و این رقابت منافع بزرگی را برای مردم و رانندگان در پی خواهد داشت .
منشوریان مدیر عامل این مجموعه می گوید هزینه استهلاک خودرو از لنت ترمز تا روغن موتور و لاستیک بر اساس مسافتی که رانندگان طی می‌کنند به آن‌ها پرداخت خواهد شد.
این شرکت بخشی تحت عنوان همکاری با آژانس ها را در وب سایت فعال خود فعال نموده که در این پنل ماشین ها و رانندگان توسط صاحب آژانس یا مؤسسه ثبت می گردد.
در این همکاری رانندگان همیشه در حال فعالیت هستند و درآمد روزانه آژانس یا مؤسسه کرایه اتومبیل بطور قابل توجهی بالا می رود .

سامانه حمل نقل آنلاین دینگ و کد تخفیف 50 هزار تومانی - ایران استارتاپ اولین سایت اخبار استارتاپهای ایرانی و خارجی