مدیر کل دفتر تجاری‌سازی معاونت علمی از بهره‌مندی محصولات دانش بنیان از یارانه 50 درصدی در نمایشگاه تجهیزات مواد آزمایشگاهی و ساخت ایران خبر داد.
اسماعیل قادری فر مدیر کل دفتر تجاری سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: در چهارمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران برای سطح 4 محصولات دانش بنیان هیچ یارانه‌ای در نظر گرفته نشده است اما سطح اول تا سوم از یارانه 50 درصدی بهره مند می‌شوند که البته این اقدام بعد از تجربه سه ساله و افزایش سطح کیفی محصولات دانش بنیان در نظر گرفته شده است.




وی ادامه داد: در فراخوان امسال در مقایسه با سال گذشته با 25 درصد رشد روبرو برده‌ایم و با پایان یافتن فراخوان دوره چهارم نمایشگاه تجهیزات ساخت داخل دبیر خانه این نمایشگاه در حال دسته‌بندی ارزیابی و سطح بندی چهارگانه محصولات است.
قادری فر بیان کرد: فراخوان ثبت نام در دوره چهارم تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت داخل در 20 بهمن به اتمام رسید که در این دوره 400 شرکت و حدود 10 هزار محصول ثبت نام کرده‌اند.
مدیر کل دفتر تجاری سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تصریح کرد: شرکت‌هایی که در این دوره از نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران وارد می‌شوند باید تائیدیه دانش بنیان را اخذ کرده باشند و یا در فرآیند تائید صلاحیت قرار گرفته باشند.

کانون پتنت ایران | اخبار | بهره مندی‌ محصولات دانش‌بنیان از یارانه 50 درصدی در نمایشگاه تجهیزات ساخت ایران