-تماس ابری امن ، اولین سرویس تماس ابری در ایران است درواقع یک راهکار برای کسب و کار ها جهت ارتباط تلفنی امن با مشتریان می باشد ، در این سرویس شماره تلفن تماس گیرنده مخفی شده و با شماره تلفن مجازی اختصاص داده شده تلفن ثابت یا UID برند کسب و کار با مشتری تماس تلفنی امن برقرار میگردد .

-اپلیکیشن تماس ابری را میتوانید پس از ثبت نام، دانلود و به آسانی بر روی تلفن همراه خود نصب نمایید ، از لیست مخاطبین خود فرد مورد نظر را انتخاب و با آن تماس ابری برقرار نمایید ، همچنین میتوانید با چند کلیک تنظیمات مربوط به تماس را تغییر و تماس خود را سفارشی نمایید . در این سرویس تنها شما (تماس گیرنده) میبایست اپلیکیشن را نصب نمایید و مخاطب لزومی به نصب نرم افزار جهت ارتباط ندارد و همچنین میتوانید با تلفن ثابت و خارج از کشور نیز ارتباط امن ابری بدون افتادن شماره شخصی برقرار نمایید .

-در سرویس تماس ابری مبلغی از شارژ اعتبار سیم کارت شما کسر نخواهد شد و هزینه مکالمه پس از هر تماس از شارژ اعتبار مجازی ابری شما کسر خواهد شد ، شارژ مجازی قابل انتقال به دیگران نیز می باشد در مناسبت های مختلف یا معرفی اپلیکیشن به دوستان و همکاران خود مکالمه رایگان هدیه بگیرید .

-شما به راحتی میتوانند ماژول ارتباطی را دانلود و بر روی سیستم مدیریت مشتریان CRM و CEM یا سیستم های مدیریت محتوا (وردپرس ، جوملا و ... ) سایت خود نصب نمایید و به آسانی با مشتریان خود با یک کلیک تماس ابری برقرار نمایید .

-شما میتوانید از یک حساب مجازی حتی یک شارژ مجازی مشترک به صورت سازمانی با دسترسی هایی که برای پرسنل تعریف میکنید به همکارانتان اجازه دسترسی به تماس ابری دهید و از بخش های مختلف (برخط یا اپلیکیشن ها) در هر ساعت از شبانه روز گزارش تهییه نمایید .

-دروازه پرداخت ابری امن بر بستر تلفن گویا ، اولین سرویس پرداخت ابری در ایران است ،درواقع یک راهکار ساده،جامع و امــن برای قرار دادن امکان پرداخت خلاقانه برای وب سایت،اپلیکیشن موبایل ، پیج اینستاگرام و کانال تلگرام بر بستر مرکز تماس می باشد، با استفاده از IVR Payment سریعتر و آسانتر امکان پرداخت ابری را به کسب و کار خود اضافه کنید ، روش کار بگونه ای است که پس از درخواست سفارش مشتری با آن تماس ابری برقرار میگردد و پس از تایید مبلغ و ورود شماره کارت و رمز دوم در شبکه امن، پرداخت انجام گرفته و نتیجه پرداخت برای شما ارسال میگردد .

-اگر توسعه دهنده شبکه های IOT اینترنت اشیا یا سخت افزار های برخط هستین میتوانید از پلتفرم قرار داده شده جهت توسعه سخت افزار خود و ارتباط آن با سرویس تماس ابری آفلاین یا آنلاین استفاده نمایید .

-اگر شما برنامه نویسان و توسعه دهنده هستید میتوانید از متد ها و توابع برنامه نویسی API سرویس تماس ابری در موارد مختلفی از جمله ایجاد ارتباط ابری ، دسترسی به تنظیمات سرور تماس ابری ، سرویس دروازه پرداخت مبتنی بر تماس و دیگر دسترسی های توسعه دهندگان وب و موبایل در محصولات خود استفاده نمایید.