هدف

کمک به سازمانها و شرکتها جهت جذب نیروی انسانی- کمک به نیروی انسانی در خصوص یافتن شغل مناسب


معرفی

سایت کاربانک متعلق به موسسه کاریابی و مشاوره شغلی داخلی غیردولتی کاربانک و محصولی از شرکت داده سامان آرینا است. هدف کاربانک بعنوان یک موسسه کاریابی اینترنتی و بانک اطلاعاتی کار، مشاغل و استخدام، ارائه طبقه بندی شده مشاغل، اطلاع رسانی نیازمندیهای استخدامی و شغلی کشور و ارتقاء مهارت های کاریابی می باشد.

کارجویان (متخصصین) و کارفرمایان (سازمانها) دو گروه اصلی مخاطبین این سایت را تشکیل می دهند. کارفرمایان محترم میتوانند با مراجعه به بخش ویژه کارفرما و انجام یک ثبت نام ساده و مقدماتی ضمن دریافت نام کاربری و رمزعبور، در آینده به سایت و پنل اختصاصی خویش راه یافته و آگهی شغلی مورد نظر خود را در سایت درج و مدیریت نمایند. بانک رزومه های کاربانک با طبقه بندی تخصص ها و پتانسیل های آماده به کار، امکان جستجو و انتخاب از میان برترین ها را برای کارفرمایان فراهم می سازد.

متقاضیان جویای کار از طریق مراجعه به سایت و جستجوی کلمات کلیدی و نیز طبقه بندی مشاغل قادر به یافتن فرصتهای شغلی موجود در بانک اطلاعاتی سایت و ارسال درخواست خود به کارفرمایان می باشند. کارجویان پس از ثبت نام در سایت، رزومه خود را در سایت درج می نمایند. سایت با ارائه سئوالات مرتبط با تجربیات و مهارتهای کارجویان، اطلاعات رزومه کارجویان را ساختاربندی نموده و ثبت می نماید تا در بسهولت در اختیار کارفرمایان و سازمان ها قرار گیرد و بدین طریق کارجو در پیدا کردن کار مورد علاقه اش حمایت می شود.