بلبرینگ دارای 3 شاخه اصلی صنعتی ، کشاورزی ، ماشینی میباشد.بیش از 1000 تولید کننده اصلی در دنیا دارد و @@مصرفی ترین کالای صنعتی@@ به شمار میرود.این کالا بیش از 50 هزار تنوع(سایز،آلیاژ،کاربرد،اص� �ی و متفرقه و ...) دارد.و محصولی پیچیده و کاربردی به حساب می آید.
در ایران نزدیک به 150 وارد کننده اصلی داریم و بیش از 2500 دلال مغازه دار . تقریبا تمام تامین کننده ها در سایت ثبت نام و کالای خود را در سایت تعریف کرده اند.هدف اول ما ایجاد یک b2b بود که به شکر خدا به این مهم دست یافته ایم.ما زیر ساختی جدید تولید کرده ایم که امکاناتی بسیار خوبی دارد و قابل پرزنت و ارایه است.به همراه اپ اندروید و آی او اس و ربات تلگرام که تمام امکانات wix.com در آن دیده شده و خودش استارت آپ دیگری است در دامنه w2u.ir .در نتیجه آمادگی ارایه یک B2C قدرتمند را نیز داریم.
ما دوست نداریم سهام زیادی بفروشیم و پول زیادی الان بگیریم.ولی
دوست داریم کنار بزرگانی باشیم که از تجربه و منابع و البته سرمایش خیری دو طرفه ببریم.ان شاء الله

بلبرینگ در ایران
برای بهبود ارتباطات وخرید و فروش ما بین فعالان بازار بلبرینگ در ایران ایجاد شده است. هدف ما، ایجاد راهی نوین و سریع برای ارتباطات و خرید و فروش مطمئن انواع بلبرینگ می باشد. در واقع "بلبرینگ در ایران" پلی است برای ارتباط مستقیم میان همکاران صنف بلبرینگ در سراسر کشور و به زودی راهکاری برای عرضه بلبرینگ،و ... برای مصرف عمومی در اختیار شماست.