وقتی بعد از یک روز کاری به خانه برمی‌گردید و به خوردن شام فکر می‌کنید گزینه‌های متفاوتی دارید: از بیرون غذای آماده تهیه کنید؛ از غذاهای نیمه آماده بخورید و یا یک غذای خانگی تهیه کنید که ساده و سریع باشه و مواد اولیه اون رو داشته باشید و مجبور نباشید براش وقت زیادی برای خرید بزارید.
استفاده از غذاهای بیرون اگرچه راحت‌تر است اما هزینه‌های زیاد اون آفت جیب شماست و دغدغه ناسالم بودن، چربی و نمک زیادشون و باکیفیت بودن مواد اولیه غذاها به‌هرحال نگران‌کننده است. از طرفی تنوع غذاهای بیرون به‌هرحال پس از تست چندین رستوران و مدل غذایی نیمه آماده محدود است.

اگر هم بخواهید در خانه آشپزی کنید ممکن است مهارت آشپزی نداشته باشید و یا مواد اولیه اون در دسترس نباشد و خرید اون براتون خسته‌کننده باشه. از طرفی غذاهای تکراری و زمان زیاد پخت ممکنه از حوصله تون خارج باشه و غذاهای نیمه آماده هم به علت منجمد بودن یا داشتن مواد نگهدارنده براتون جذاب نباشند.
ایزی‌پز استارتاپی است که اومده تا برای همه این مشکلها یک راه‌حل هیجان‌انگیز پیشنهاد بده. هر هفته در سایت ایزی‌پز حدود ۹ غذای جدید و بین‌الملل و سنتی که دارای مواد تازه و خاص است معرفی می شه، شما مطابق ذائقه اتون غذای باب طبعتون رو انتخاب می‌کنید و مواد اولیه باکیفیت، تازه و اندازه‌گیری شده به همراه دستور پخت این غذا ها رو درب منزل تحویل می گیرید. اینطوری شما در ۳۰ الی ۴۰ دقیقه یک غذای جدید و خوشمزه می‌پزید و یک شام سالم و خوشمزه می‌خورید.
با تحویل مواد اولیه، نیاز به خرید هیچ ماده اولیه‌ای ندارید چون حتی نمک و روغن هم براتون ارسال می شه و دیگه از انبارش مواد زائد و دورریز ضایعات خبری نیست. در مورد مواد اولیه هم خیالتون راحت باشه چون این مواد از تأمین‌کنندگان معتبر دست‌چین می‌شوند پس هم ارزان‌تر هستند و هم بهترین کیفیت را دارند.

دستور پخت ها ساده و مرحله‌به‌مرحله و دارای عکس است پس دیگر نیاز به مهارت آشپزی برای پخت یک غذای خاص نداریدمواد اولیه را رایگان درب منزل تحویل می‌گیرید پس هم برای غذای شما برنامه‌ریزی‌شده و هم نیاز به رفت‌وآمد و خرید روزانه ندارید و می‌توانید آن زمان رو استراحت کنید.
مشتریان ایزی‌پز زوج‌های کارمند که به‌سلامتی غذا و ماجراجویی طعم‌ها علاقه‌مندند، خانم‌های جوانی که تازه شروع به آشپزی کرده‌اند و آقایون مجردی که از غذاهای بیرون خسته شده‌اند و دوست دارند آشپزی سرگرم‌کننده‌ای داشته باشند هستند.
ایزی‌پز اطمینان دارد اگر یک‌بار بسته‌های هیجان‌انگیز آن‌ها را دریافت کنید هفته‌ای چند شب با غذاهای ایزی‌پز تجربه های جدیدی خواهید داشت.

استارت آپ Easypaz پختن غذاهای آسان و هیجان‌انگیز در منزل، آسان و بی‌دردسر - ایران استارتاپ اولین سایت اخبار استارتاپهای ایرانی و خارجی