کشور عزیزمان ایران به سرعت مسیر پیشرفت و موفقیت را طی می کند؛ شاهد ادعای ما رشد شتابان در عرصه فناوری های نو، ICT و بخش های متنوع کسب و کار اینترنتی می باشد. با تکیه بر پشتوانه قوی تدبیر، شانه های ستبر جوانان بااستعداد این مرز و بوم و با نگاهی پر امید به آینده ای درخشان قدم در راهی گذاشته ایم که هدف آن بر اساس سیاستهای کلی نظام، منطبق بر افق چشم انداز 1404 و سیاستهای کلان اقتصاد مقاومتی در اقدام و عمل خواهد بود.
در این میان شرکت آریا نور آراد با برند تجاری موتونت در زمینه خدمات حمل و نقل موتوری آنلاین در سطح شهر تهران به عنوان شرکتی پیشرو در ارائه خدمات حمل و نقل موتوری اینترنتی با استفاده از تیمی متخصص و توانمند، وظایف مهمی را در حوزه خدمت رسانی به شهروندان عزیز تهرانی، اصناف، ادارات دولتی، شرکتهای خصوصی، مراکز خرید و فروشگاههای اینترنتی، رستوران و فودکورت ها، بانک ها، بیمه ها، مراکز خدمات درمانی و پزشکی و آزمایشگاهها برعهده دارد.
موتونت در سال 1395 با کادری مجرب، کارآزموده و فعال در حوزه کسب و کار اینترنتی شروع به کار کرده است.
در نگاه مدیر عامل و هیأت مدیره شرکت روند بهبود در فرآیندها و فعالیتهای شرکت، تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف وهمچنین ارزیابی های مرتبط با سیستم های مدیریت کیفیت جامع( TQM ) و سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM در دستور کار شرکت قرار دارد. موتونت در راستای ایفای نقشی موثر در نظام اقتصادی، رویکردهای استراتژیک خود را نیز بر مبنای ایجاد ساز و کاری سالم و برخوردار از سازمان اداری یادگیرنده و ایجاد ارزش افزوده در راستای ایجاد فرصتهای شغلی جدید با توجه به تغییرات شگرف در زمینه های کسب و کار در جامعه به طور جدی اقدام نموده است.
از اولویت های استراتژیک شرکت آریا نورآراد در دهه اول فعالیت خود؛ سازمانی چابک، متعالی، پایدار و مسئول در قبال جامعه، تبدیل شدن به یکی از شرکت های برتر در حوزه ارائه خدمات حمل و نقل سریع و مطمئن وگام نهادن در مسیر کشف فضاهای جدید کسب و کار می باشد.
اهم موضوعات استراتژیک موتونت شامل موارد زیر است:
• توسعه نوآوری های علمی در ارائه خدمات حمل و نقل با کیفیت و استاندارد بین المللی.
• تحقق اهداف اقتصاد دانش بنیان و ایجاد اشتغال پایدار برای جامعه هدف.
• برداشتن گامهای اثربخش در حوزه سلامت شهری و شهروندان از طریق کاهش سفرهای درون شهری.
آرمان متعالی موتونت خدمت رسانی شایسته به شهروندان تهرانی و مردم کشور عزیزمان است. باشد که در این راه همگام و همراه شما باشیم و بتوانیم گام موثری در راستای اقتصاد رو به رشد ایران اسلامی برداریم.