هدف

ارائه خدمات فروش هدیه، کمک به انتخاب بهتر هدیه

معرفی


فروشگاه پارس هدیه این امکان را به کاربران میدهد که از هر کجای دنیا که هستند هدیه خود را انتخاب کرده و آن را به زیباترین شکل به شخص مورد نظر خود هدیه دهند.
هدف ما، آسان نمودن انتخاب کالاو پک های هدیه و همچنین خرید آن بر اساس سلایق متنوع مشتریان عزیز می باشد. مشتریان در این فروشگاه به راحتی می توانند کالا و پک هدیه مورد نظر خود را انتخاب نموده و بصورت اینترنتی خریداری نمایند و در نهایت ما آن را در زمان و محل مورد نظرشان تحویل می دهیم.
تمایز ما لیستی از بهترین هدایا، بسته بندی های ویژه و همچنین ارسال هدیه به طرف دوم و گزارش از نحوه رسید آن، و تخصصی بودن کار هدیه است. فروشگاه اینترنتی پارس هدیه این افتخار را دارد که خدمتگذار مشتریان خود در مناسبتهای ویژه باشد. ما بر آنیم که فرهنگ غنی هدیه دادن را ساده تر کرده و آن را بست و گسترش دهیم.

همچنین با توجه به نیاز افراد در همه سال به خرید هدیه و سخت بودن پیدا کردن بهترین هدیه و لوازم جانبی و پک های هدیه مناسب برای افراد، پارس هدیه با این ایده که به کاربران در پیدا کردن و انتخاب بهترین هدیه ( چه شخصی و چه سازمانی)کمک کند، وارد این عرصه شده است و بعد از 3 سال، توانسته است در این بازار جایی برای خود باز کند و قسمتی از این بازار را به خود اختصاص دهد.
فروشگاه اینترنتی پارس هدیه، با گردآوری مجموعه بزرگی از هدایا از معتبرترین و دست اول ترین تامین کنندگان و همچنین ایجاد Place Marketing و با در دسترس قرار دادن امکانات نرم افزاری در یافتن هدیه مورد نظر، به کاربران در انتخاب بهترین هدیه یاری می رساند. با انتخاب های گسترده و متنوعی که پارس هدیه در اختیار کاربران قرار داده است، مشتریان قادر به تهیه هدایایی باب سلیقه خود با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت خواهند بود.