http://www.shanbemag.ir


هفته نامه شنبه اولین نشریه اختصاصی در حوزه استارت آپ ها در ایران است. هدف ما از انتشار، ترویج فرهنگ کارآفرینی و اشتغال زایی، معرفی استارت آپ ها و زمینه‌های دارای ظرفیت راه‌اندازی استارت‌آپ در ایران، آشنا کردن مخاطبان با نمونه‌های موفق و ناموفق خارجی، آموزش چگونگی راه اندازی یک استارت آپ و آموزش چگونگی ورود به بازارهای جهانی، گفت و گو با صاحبان استارت آپ های بزرگ ایرانی و استارت آپ های نوپا، پوشش اخبار و رویدادهای خبری این حوزه، ایجاد بحث از طریق طرح مسئله با مسئولان و فعالان این حوزه، و مسئولان بخش دولتی، راه کاریابی برای مشکلات و چالش‌های موجود و… است.

هفته نامه شنبه علاوه بر عرضه در کیوسک های تهران و ۶۱ شهر دیگر در تمامی ایونت ها ی ایران توزیع می شود (به صورت میانگین روزانه در ۵ ایونت در سرتا سر ایران هفته نامه شنبه توزیع می شود.)

در هفته نامه شنبه بهترین و با سابقه ترین روزنامه نگاران ایران و کارشناسان و مشاوران حوزه استارت آپ می نویسند و مشاوره می دهند.

ما برای دسترسی بیشتر جوانان سایت شنبه مگ را به دو زبان فارسی و انگلیسی راه اندازی کرده ایم. همچنین مخاطبان می توانند به صورت آنلاین پی دی اف مجله را در سایت شبنه مگ ببینند و اگر تمایل داشتند رایگان دانلود کنند. قیمت نسخه چاپی شنبه در ایران هزار تومان است که یک چهارم قیمت یک بسته آدامس است. هدف ما کسب درآمد از طریق فروش نشریه نیست ما به گسترش فرهنگ کارآفرینی و اشتغال زایی و بزرگ شدن اکوسیستم استارت آپی ایران می اندیشیم.

تمام تلاشمان را کرده ایم از همه مدیاها برای گسترش و دیده شدن شنبه استفاده کنیم. برای همین در همه شبکه های اجتماعی لینکدین، توییتر، فیس بوک، گوگل پلاس، اینستاگرام، تلگرام و... حضور جدی داریم.

هفته نامه شنبه به دلیل برخورداری از تیم های حرفه ای ژورنالیست و کارشناسان روابط عمومی و استارت آپی در جهت گسترش فرهنگ کارآفرینی به غیر از انتشار منظم هفتگی نشریه در حوزه روابط عمومی، استفاده از رسانه، کمپین رسانه ای و تبلیغی و تبلیغات در فضای مجازی به استارت آپ ها و شرکت ها مشاوره می دهد.