سالم باش چيست؟

سالم باش نامي خاص و با معنا است. در واقع چيزي كه به اين نام معنا بخشيده هدف بزرگي‌ است كه دنبال مي‌كند. انقلاب در دنياي سلامت الكترونيك و ايجاد بزرگترين و كامل‌ترين مركز خريد آنلاين لوازم پزشكي و سلامت در ايران هدف نهايي اين وب‌سايت است.

هدف سالم باش ايجاد محيطي دلنشين و آشنا و دوستدار كاربر است تا هموطنان گرامي بتوانند در نهايت آرامش و بدون صرف انرژي مضاعف به تمامي كالاهاي اصلي و معتبر موجود در بازار ايران دسترسي داشته باشند.

هدف ما تنها در فروش كالا و اتصال تامين ‌و‌ توليد‌كننده به مصرف‌كننده ختم نمي‌شود بلكه خدمتي كه همجوار با اين محصول ـ بانام سالم باش ـ در اختيار مشتري قرار مي‌گيرد، آرامش صد‌ درصد را براي خريداران به ارمغان مي‌آورد، آرامشي كه پيش از اين (در خريد سنتي كالا) به‌راحتي قابل دسترس نبوده و بارها موجب دلسردي و پشيماني مشتريان از خريد گرديده است.

سالم باش براي ايجاد اين رضايتمندي و آرامش، خدمات متنوع و بعضا منحصر‌به‌فردي ارائه مي‌نمايد. در اين راستا بخش‌هاي خدمات مشتريان، ارسال كالا، تامين كالا و مديريت سالم باش همگي در تلاش هستند تا فرآيند خريد به بهترين و بهينه‌ ترين شكل ممكن اتفاق بيافتد و مشتريان در اين فرآيند كمترين هزينه را چه به لحاظ مالي و چه به لحاظ انرژي و زمان صرف نمايند. بدون ترديد آرمان سالم باش در اين است كه هر ايراني به عنوان خريدار، براي دسترسي به تمامي برندها و توليدات داخلي و خارجي بدون كوچكترين زحمتي بهترين قيمت و خدمات را دريافت نمايد.

امروز ديگر براي بيشتر نيازهاي روزمره راه‏ حل‏‏‏‌هاي جديدتري وجود دارد، از جمله براي انتخاب و خريد كالا. ديگر كمتر كسي براي خريد كالا، به ويژه كالاي تخصصي بدون تحقيق و بررسي دقيق اقدام مي‏‌كند. مشتريان اين گونه كالاها پيشاپيش و قبل از خريد از حق انتخاب گسترده خود و اطلاعات موجود نهايت استفاده را مي‏‌برند. مشتري در دنياي امروز حق انتخاب بيشتري را طلب مي‏‌كند و مايل است دقيق‏‌تر و با قطعيت بيشتري انتخاب كند. زندگي امروزي بي‏‌گمان خريد به رو‏‌ش‌هاي نو‏تر، هوشمندانه‏‌تر و البته لذت‏‏ بخش‏‌تري را مي‏‌طلبد. از همين روست كه هر روز به تعداد استفاده‏ كنندگان سرويس‌هاي اينترنتي و مشتريان فروشگاه‏‏‌‏هاي اينترنتي افزوده مي‌‏‏شود.


تماس با سالم باش

• شنبه تا پنج شنبه ساعت 9 صبح تا 12 شب
• جمعه ها ساعت 10 صبح تا 8 شب
• تلفن:
• ايميل [email protected]

• نشاني: تهران، سهروردي شمالي، كوچه بيشه، پلاك سه، واحد شش