درباره ما


چندین سالی هست که دانلود و شنیدن فایلهای صوتی انتخابی در فضای اینترنت همه گیر شده است. این نوع فایلهای صوتی که به آنها اصطلاحا پادکست می گویند تنها به موسیقی و یا برنامه رادیویی محدود نمی شوند، بلکه در موضوعات مختلف و در قالب های گوناگون در فضای اینترنت عرضه می شوند. کتاب های صوتی ، نمایشنامه های صوتی و حتی مقاله های رادیویی زیادی وجود دارند که علاقمندان می توانند آنها به صورت آنلاین شنیده و یا دانلود نموده تا در فرصت های مقتضی گوش دهند.








در دنیای امروز، وقت های مرده و تلف شده کم نداریم. با یک حساب سرانگشتی هر روز مدتهای طولانی در صف تاکسی ، اتوبوس یا مترو هستیم و انتظار می کشیم که چراغ راهنمایی بالاخره سبز بشود. صفهای متعدد بیشماری هم هستند که با وجود شماره دهی خودکار و دستگاه های نمره خوان هنوز هم طویل هستند. در این مواقع چاره ای جز صبر کردن نیست. بعضی ها با بغل دستیشان گرم می گیرند، بعضی ها با دستگاه تلفن همراهشان بازی می کنند، برخی چرت می زنند و بقیه هم از روی ناچاری و بی حوصلگی به سقف زل می زنند. در نهایت گاهی همه ما مجبوریم اوقات طلایی زیادی را در انتظار فدا کنیم. مطمئنا این زمانها فرصت مغتنمی است برای شنیدن مطالبی که آگاهی ما را بیشتر کرده و یا سرگرمی غنی تری را برای ما فراهم آورد.
شنوتو یک بستر نرم افزاری برای انتشار، پخش، به اشتراک گذاری، دانلود و خرید فایلهای صوتی (پادکست) و کتابهای صوتی در محیط وب و موبایل می باشد.
شنوتو به شما امکان می دهد که مجموعه گسترده ای از کتاب های صوتی و پادکست ها را در اختیار داشته باشید. از این پادکست ها می توان به صورت رایگان و یا با پرداخت هزینه ای اندک بهرمند شد.
در حال حاضر شنوتو دارای آرشیوی غنی بیش از 50.000 دقیقه فایل صوتی می باشد که بخش بزرگی از آن بصورت رایگان قابل شنیده شدن است. شنیدن فایلهای رایگان برای تمام کاربران امکان پذیر است، اما برای دانلود فایلهای صوتی باید در شنوتو عضو شد.
اگر نویسنده هستید و یا دستی در تهیه پادکستهای صوتی دارید شنوتو بستر مناسبی است که در آن می توانید صاحب account (حساب کاربری) مخصوص به خود باشید و یا هنرمندان و صاحبان محتوای محبوب خود را دنبال کنید.
با این روش، به صورت مستقیم و بدون واسطه با مخاطبینتان در تماس هستید و می توانید آنها را از آخرین فعالیت های علمی و فرهنگیتان با خبر کنید. در ضمن می توانید پادکست های خود را به صورت کلی و یا بخش بخش به شکل آلبوم صوتی قیمت گذاری کنید، بفروشید و در سهم فروش خود با شنوتو سهیم باشید.

واژه پادکست :
پادکست (به انگلیسی : podcast) به مجموعه فایلهای صوتی گفته میشود که از طریق محیط اینترنت در اختیار کاربران برای اجرا بر روی رایانه ها ، پخش کننده های موسیقی و گوشی های موبایل می باشد . این روش ارائه محتوا از سال 2004 محبوبیت و گسترش فوق العاده ای پیدا کرد . ورود برنامه سازان رادیویی به این حوزه و ارائه برنامه های تولیدی از طریق اینترنت باعث شد تا بعضا واژه پادکست با واژه رادیوی اینترنتی نیز هم معنی شود .

رعایت کپی رایت :
ما در بخشهای آرشیوی سعی کردیم از فایلهایی استفاده کنیم که :
1- بیش از 10 سال از اولین انتشارشان گذشته باشد
2- به طور رایگان در سایتهای اینترنتی در حال عرضه باشند
در بخش تولیدی نیز دو رویکرد کلی در محتوا یا بخش نوشتاری فایلهای صوتی وجود دارد . نوشتار برخی از پادکستها توسط تیم تحریه شنوتو تالیف یا ترجمه شده و بالطبع کلیه حقوق مادی و معنوی آن متعلق به شنوتو می باشد . اما در بسیار از موارد پادکستهای شنوتو از نوشتار منابع اینترنتی مختلف تولید شده اند. منابعی که حق استفاده از آنها با ذکر منبع مجاز بوده ، لذا نام منبع ، نام نویسنده و در برخی موارد لینک منبع نیز در آنها درج گردید است .
با تمام این موارد در صورتی که هر ناشر ، نویسنده و ..... نظر مساعدی نسبت به بازنشر کتابها، آلبومها، مطالب و فایلهای خود در رسانه گویای شنوتو ندارد ، لطفا با ایمیل یا درج پیغام در صفحه ارتباط ما، عدم رضایت خود خود را به مسئولان شنوتو اعلام نماید.
متن خلاصه رعایت کپی رایت برای صفحه اول :
شنوتو با توجه به رسالت خود، سعی در رعایت کلیه حقوق مادی و معنوی مطالب منتشر شده در وب سایت خود دارد، لذا چناچه نظر مساعدی نسبت به بازنشر مطالب خود در این رسانه ندارید لطفا با ارسال ایمیل یا درج پیام در بخش ارتباط با ما ، نظرات خود را اعلام فرمایید.


تماس با ما


دوستان و کاربران عزیز شنوتو ، لطفا در صورت داشتن هر نوع سوال ، پیشنهاد و انتقاد آن را با ما در میان بگذارید .


ایمیل : [email protected]

تلفن : 9-88511128 ، 4-88755602

آدرس : تهران – سهروردی شمالی – تقاطع کاووسی فر و میرزایی زینالی – پلاک 1 – واحد 1