درباره ما

راه پرداخت پایگاه خبری فناوری‌های پرداخت، بانکداری و فین‌تک

پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از دوم اردیبهشت ماه ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز کرده و اکنون پرمخاطب‌ترین وب‌سایت‌ در زمینه فناوری‌های پرداخت، بانکداری، و فین‌تک ایران است. این پایگاه زیرنظر هیئت نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.


صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مینا والی
سردبیر: رسول قربانی
شماره مجوز: ۷۴۵۷۲
زمینه و روش: اقتصاد و بانکداری اسلامی (اختصاصی)
نشانی: تهران، جنت‌آباد جنوبی، پایین‌تر از میدان چهارباغ، نبش کوچه نوبختی، پلاک ۱، طبقه ۳، واحد ۶
تلفن: ۴۶۰۱۰۵۳۹
فکس: ۸۹۷۸۴۹۰۲
ایمیل: [email protected]
تحریریه:

دبیر عکس: علی بیات دبیر بخش ویدیو: بیتا قنبری . خط‌مشی راه پرداخت

۱. مخاطب راه پرداخت کسانی هستند که با فناوری‌های پرداخت،‌ بانکداری و فین‌تک سروکار دارند. با توجه به طیف وسیع افرادی که در دایره مخاطبان ما می‌گنجند، تلاش می‌کنیم مطالب به زبان ساده بیان شود. ۲. ما تلاش می‌کنیم روندها و رویدادهای مرتبط با فناوری‌های بانکداری، پرداخت و فین‌تک در ایران و جهان را منعکس کنیم. اگر دلار، طلا و نفت به سقف آسمان بچسبند ما کاری به کارشان نداریم. اما اگر در کره ماه رویدادی رخ دهد که آن رویداد تاثیری بر بانکداری و پرداخت الکترونیک بگذارد ما از آن رویداد نمی‌گذریم. بیشتر از رویدادها هم ما به روندها اهمیت می‌دهیم. به همین خاطر تلاش می‌کنیم روش‌های نوین بانکداری و پرداخت الکترونیکی را در راه پرداخت معرفی کنیم و از توسعه اکوسیستم فین‌تک در ایران استقبال می‌کنیم. ۳. ما از این رو فعالیت در فضای سایبری را انتخاب کردیم که تصور می‌کنیم رسانه‌های سایبر با روح فناوری‌های بانکداری و پرداخت همراه‌تر است. اما این دلیل نمی‌شود که نشریه کاغذی نداشته باشیم. ما علی‌رغم این که محیط زیست را دوست داریم اما گمان می‌‌کنیم رسانه‌های سنتی و نوین مکمل هم هستند نه در مقابل هم. تلاش می‌کنیم از انواع کانال‌ها در کنار وب‌سایت استفاده کنیم و توجه ویژه‌ای به تولید ویدیو داریم. ۴. از نظر ما تغییر تنها اصل تغییرناپذیر است و راه پرداخت در طول این سال‌ها مدام دچار تغییر و تحول شده است. گاهی این تغییر و تحول مربوط به ظاهر بوده و گاهی در شیوه تولید محتوا. ۵. تبلیغات مهم‌ترین راه کسب درآمد راه پرداخت است. گاهی برخی از بانک‌ها و شرکت‌ها پروژه‌های رسانه‌ای پیشنهاد می‌دهند و ما از پولی که از آن پروژه‌ها به دست می‌آوریم راه پرداخت را سرپا نگه می‌داریم. ۶. مهم‌ترین قدرت راه پرداخت شبکه متخصصان و مدیران صنعت بانکداری و پرداخت است که در این سال‌ها به ما اعتماد کردند و ما تلاش می‌کنیم در حد و اندازه اعتماد آنها باشیم. ما به صورت پیوسته در ارتباط با طیف وسیعی از مدیران و کارشناسان صنعت بانکداری و پرداخت هستیم. ۷. تمام تلاش ما ارائه مطالب دست اول است. وگرنه خواندن مطالب کپی پیستی برای ما هم لذتی ندارد. ۸. ما وابسته به هیچ جایی نیستیم. برای اثبات این ادعا هم می‌توانید همین الان یک مطلب مناسب و مفید در زمینه بانکداری و پرداخت الکترونیک برای ما بفرستید. مطلب شما اگر مناسب و مستدل باشد و کپی پیستی نباشد حتما در راه پرداخت منتشر می‌شود. برای ما هم فرقی نمی‌کند این مطلب را چه کسی نوشته است. امتحان کنید! .درباره نگاه راه پرداخت

دنیا تغییر کرده و دیگر مثل گذشته نیست. زمانی مردم برای مبادله و تجارت و کسب و کار از سکه و پول کاغذی استفاده می‌کردند. اما اکنون و با رشد فناوری اطلاعات شکل و محتوای پول تغییر کرده است. آیا کسی هست که منکر رشد و توسعه بانکداری و پرداخت الکترونیکی در سال‌های گذشته باشد؟ روندهای دیجیتالی شدن همه چیز را دستخوش تغییر کرده است. اطلاعات حساس بانکی در سِرور‌های بزرگ و غول‌پیکر ذخیره می‌شود و در هر روز و هر ساعت از شبانه روز به آنها دسترسی وجود دارد. هم‌زمان با رشد استفاده مردم از فناوری‌های نوین بانکداری و پرداخت، شاهد رشد و توسعه در جنبه‌های مختلف آن هستیم.هم‌زمان با رشد صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیکی نیاز به رسانه‌هایی که بتوانند به صورت جامع و مستقل به اطلاع‌رسانی در زمینه رویدادها و روندهای صنعت بپردازند به وجود آمد. بانک‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه بانکداری و پرداخت الکترونیک و مردمی که از این خدمات استفاده می‌کنند نیاز و این حق را دارند که بیشتر بدانند.
  • راه پرداخت فقط یک رسانه خبری نیست. راه پرداخت فقط اطلاعات عرضه نمی‌کند. راه پرداخت به دنبال نقد و تحلیل است. ما در این سال‌ها شبکه اجتماعی فعالان صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیکی بودیم و همیشه از نوآوری‌های فین‌تک استقبال کردیم.
  • رسانه‌نگار راه پرداخت به واقعیت‌های عینی توجه می‌کند و دلبسته علایق و ذهنیت‌های خود نیست. در اطلاع‌رسانی خبررسانی صحیح و دقیق برای ما مهم‌تر از سرعت است.
  • رسانه‌نگار راه پرداخت هنگام استفاده از یک منبع دیگر حتما آن را ذکر می‌کند.
  • سرقت ادبی جایی در راه پرداخت ندارد.
  • ما به استقلال و حاکمیت ملی، نظم و امنیت عمومی و مصالح همگانی احترام می‌گذاریم و هرگز در مطالب‌مان آنها را زیرپا نمی‌گذاریم.
  • رسانه‌نگار راه پرداخت به اصول دینی و معتقدات مذهبی، آداب و سنن قومی و ملی، اخلاق حسنه و عفت عمومی احترام می‌گذارد.
  • ما محیط زیست را دوست داریم.
  • احترام به حیثیت شخصی و حریم خصوصی افراد، خودداری از توهین، تهمت و افتراء نسبت به اشخاص و تلاش در حفظ سلامت و آرامش روانی جامعه از وظایف رسانه‌نگاران ما محسوب می‌شود.
  • رسانه‌نگار ما موظف است ضمن دفاع از آزادی خبر و تفسیر و انتقاد، اسرار حرفه‌ای خود را حفظ کند و از افشای اطلاعات و اخباری که به صورت محرمانه به‌دست می‌آورد به جز مواردی که با حکم دادگاه مشخص می‌شود، خودداری کند.
  • خط قرمز رسانه‌نگاران راه پرداخت خطوط قرمز مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و خطوط مشخص شده توسط مقام معظم رهبری است.
  • راه پرداخت با رنک زیر ۱۵۰۰ در الکسا پرمخاطب‌ترین وب‌سایت خبری در زمینه فناوری‌های بانکداری و پرداخت و فین‌تک ایران است.
  • مخاطبان راه پرداخت صاحبان کسب و کار، مدیران، روسای شرکت ها و فعالان اقتصادی هستند که می خواهند یک روز زودتر از اخبار مطلع شوند و در نتیجه به روزنامه ها اکتفا نمی کنند.
  • ما در راه پرداخت تلاش می‌کنیم شبکه اجتماعی فعالان صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیکی باشیم و همیشه از نوآوری‌های فین‌تک استقبال می‌کنیم.

راه پرداخت آماده شنیدن نظرات، انتقادات و پیشنهادات شماست. همچنین برای معرفی محصولات و یا برند خود می توانید در راه پرداخت تبلیغ کنید. برای این منظور می توانید با شماره تلفن‌های ۴۶۰۱۰۵۳۹ یا ۰۹۱۰۶۹۴۹۳۰۲تماس بگیرید. یا به آدرس [email protected] یا [email protected] ایمیل بزنید. (+)
برای رسانه‌ها

دانلود لوگوی راه پرداخت (JPG، PDF) ببینید: همه مطالب مربوط به راه پرداخت ببینید: گزارش تصویری راه پرداخت از عیددیدنی و دورهمی مدیران بانکداری و پرداخت ایران



تماس راه پرداخت

تلفن تحریریه: ۰۲۱۴۶۰۱۰۵۳۹
تلفن همراه: ۰۹۱۰۶۹۴۹۳۰۲
فکس: ۸۹۷۸۴۹۰۲

ایمیل مدیرمسئول (مینا والی)
[email protected]
[email protected]

ایمیل سردبیر (رسول قربانی)
[email protected]
[email protected]

ایمیل بنیان‌گذار (رضا قربانی)
[email protected]

نشانی: تهران، جنت‌آباد جنوبی، پایین‌تر از میدان چهارباغ، نبش کوچه نوبختی، پلاک ۱، طبقه ۳، واحد ۴