هدف

ارائه مشاوره و فروش آنلاین اقلام داروخانه ای با ضمانت اصل بودن


معرفی

داروخانه اینترنتی مثبت سبز

مرجع اطلاع‌رسانی جامع اینترنتی محصولات زیبایی و سلامت، آرایشی و بهداشتی، مادر و کودک، مکمل‌ها و تجهیزات پزشکی معتبر و با گارانتی اصل می‌باشد. هدف از راه‌اندازی این وبسایت تسهیل در زمینه خرید مشتریان و همچنین مشاوره صحیح در این خصوص می‌باشد.

مجموعه مثبت سبز تحت نظارت موسس داروخانه حق‌نژاد و با استفاده از مشاورین مجرب داروساز در بستر داروخانه، با مجوزهای لازمه از وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی؛ بر این باور است در راستای حقوق مشتری مداری، مشاوره صحیح و با علم روز را ارائه نماید تا در انتخاب صحیح، شما مشتریان گرامی را یاری نماید.

مهم‌ترین هدف مثبت سبز، تجلی کیفیت در دنیای واقعی است که با تکیه بر معتبرترین و کارآمدترین مشاوره وارائه صحیح ترین و سریع ترین روند فروش و ارسال برای مشتریان گرامی، به ارمغان خواهد رسید.

حوزه فعالیت

داروخانه اینترنتی مثبت سبز در حوزه فروش تمامی محصولات اعم از محصولات زیبایی و سلامت، آرایشی و بهداشتی، مادر و کودک، مکمل‌ها و تجهیزات پزشکی در تمامی گروه‌های سنی فعالیت دارد و در این راستا با کیفیت‌ترین محصولات را به مشتریان ارائه خواهد داد.

خدمات

مشاوره رایگان توسط مشاورین مجرب
مقالات علمی و به روز از معتبرترین حوزه ها ی سلامت و زیبایی
معرفی محصولات به همراه نحوه مصرف، مشخصه خاص، موارد مصرف، کاربرد، اجزاء تشکیل دهنده، شرکت و کشور سازنده، قیمت مصرف کننده
امکان جستجوی پیشرفته از قبیل بارکد محصول، نام کالا، موارد مصرف، موارد شاخص موجود در کالاهای ارائه شده و غیره ... که راحتی و سهولت این موضوع کمک فراوانی برای یافتن کالای مورد نظر شما میباشد.