شتاب دهنده شبدیز

شرکت شبدیز با پیشینه بیش از 15 سال سابقه فعالیت در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا)، تنها و اولین شتاب دهنده خصوصی کسب و کار در استان البرز می باشد. هدف از راه اندازی شتاب دهنده شبدیز، فراهم کردن بستری برای رشد و به ثمر رساندن ایده های فاوا در استان البرز است. شتاب دهنده شبدیز سعی دارد با ایجاد فضای نوآوری و تفکر خلاق در بین جوانان پراستعداد ایرانی و پرورش ایده‌های خلاقانه و کارآفرینانه در حوزه توسعه دهندگان وب و موبایل، طراحان بصری و فاوا و کم کردن ریسک دوره ابتدایی شروع کسب و کار به تجاری سازی ایده‌ ها کمک کند.

با توجه به اینکه نیروی کار جوان و مستعد در استان البرز بسیار وجود دارد، شتاب دهنده شبدیز با تمرکز بر روی ایده های بکر و بدیع در رابطه با کسب و کارهای حوزه ی IT و ICT نیاز این قشر به مرکزی برای ارائه ایده ها و به ثمر رساندن آنها برآورده کرده است.

حمایت های شتابدهنده شبدیز بصورت حمایت های مادی (بودجه، فضای کاری، امکانات سخت افزاری و نرم افزاری) و همچنین حمایت های غیرمادی مانند آموزش ضمن کار توسط متخصصان با سابقه و جوان شرکت شبدیز (و درصورت نیاز مربیان خارج از شرکت) و در صورت نیاز فراهم کردن بستر ارتباطی با سرمایه گذاران و نهادهای خارج از سازمان صورت می گیرد.

شتاب دهنده شبدیز با استفاده از ادغام دانش و تجربه مدیران خود با ایده پردازان جوان ایرانی شرایطی را مهیا ساخته است تا با متحول ساختن ظرفیت، مهارت و خلاقیت افراد و همچنین تقویت ریشه های کسب و کارهای نوپای ایشان، خلق کسب و کارهایی با رهبران شایسته و توانمند را میسر سازد.

شتاب دهنده شبدیز خدمات و حمایت های زیر را به تیم های نوپا که دارای ایده های نوآورانه، مقیاس پذیر و بازار محور حوزه فاوا باشند، ارائه می دهد