به گزارش «Lecorpio»، در سال گذشته میلادی بیش از یک سوم شرکت های تجاری اقدام به افزایش بودجه خود در زمینه حفاظت و مدیریت علائم تجاری نموده اند. در این گزارش که با عنوان گزارش مدیریتی علائم تجاری سال 2017 میلادی منتشر گردیده، 36 درصد از شرکت های مورد مطالعه اقدام به افزایش بودجه خود در مقایسه با 18 درصد سال پیش از آن نموده اند که رشد دو برابری را نشان می دهد. ما بقی 64 درصد شرکت ها تغییری در بودجه خود نداشته اند.





به گفته «Elisa Cooper» معاونت بازاریابی شرکت لکورپیو، این مطالعه بیانگر تثبیت بودجه ثبت علائم جدید اغلب شرکت ها در سال 2016 میلادی می باشد و تعداد معدودی از شرکت ها اقدام به افزایش بودجه و یا توسعه سبد علائم تجاری خود نموده اند.
شرکت لکورپیو که در زمینه مدیریت دارایی های فکری فعالیت می نماید، خدمات خود را به برخی از نوآوران پیشرو در سطح جهانی نظیر «T-Mobile» و «Adobe» و «Rockwell Automation» و «NEC» ارائه می نماید. مواردی نظیر پورتال مبتنی بر وب برای مدیریت متمرکز چرخه عمر دارایی های فکری، توافقنامه های لیسانس پتنت و اقدامات اجرایی مربوط به دادخواهی از مهمترین خدمات و محصولات این شرکت به حساب می آید.

منبع : کانون پتنت ایران | اخبار | انتشار گزارش مدیریتی علائم تجاری در سال 2016 میلادی