لینک ورودی یک هایپرلینک در صفحه وب شخص سوم است که کاربر را به یک صفحه روی وب‌سایت شما هدایت می‌کند. لینک های ورودی برای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) مهم هستند چون گوگل و سایر موتورهای جستجو، لینک های ورودی مربوط به یک صفحه را نشانه این می‌بینند که محتوای صفحه مفید بوده است.
تعدادی ابزار وجود دارد که می توانید از آن‌ها برای دیدن لینک های ورودی‌ به وب سایت خود استفاده کنید. مثلا Google's Webmaster ابزاری رایگان است که می توانید برای دیدن لینک های ورودی‌ای که کاربران را به سایت شما هدایت می‌کنند استفاده کنید.