شرکت «CPI Card Group» که از شرکت‌های پیشرو در زمینه تولید و خدمات مرتبط با تراشه‌های مالی محسوب می‌شود، از پتنت‌های جدید خود در زمینه کارت‌های ترکیبی تنگستنی روکش‌دار خبر داده است. پتنت‌های مذکور که با شماره‌های «8857772»، «9777155» و «9430724» در اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری آمریکا «USPTO» به ثبت رسیده‌اند، جهت برخورداری از محافظت‌های قانونی سیستم پتنت در کانادا و انگلیس نیز با شماره‌های «2879639» و «GB2519046» به ثبت رسیده است.





لین دوبین «Lane R. Dubin»، مدیر فروش و بازاریابی «CPI» با تأکید بر تمرکز این شرکت بر توسعه کارت‌های فلزی متمایز و منحصر به فرد جهت تأمین خواست‌ها و انتظارات مؤسسات مالی، افزود: «از طریق اختراعات و نوآوری‌های جدید صورت گرفته، امکان تولید کارت‌های تنگستنی روکش‌دار فراهم شده که قابلیت‌های طراحی نوینی علی‌الخصوص در کارت‌های سایز بزرگ را فراهم می‌آورد.»
به گزارش وب‌سایت «Business Wire»، کارت‌های جدید با به‌کارگیری تنگستن به عنوان سنگین‌ترین فلز در دسترس و روکش «PVC»، به مؤسسات مالی اجازه می‌دهد تا کارت‌هایی با استحکام بسیار بالا به مشتریان خود ارائه دهند. پیش‌بینی می‌شود که این فناوری با توجه به بهره‌گیری از «EMV» و سفارشی‌سازی طراحی از طریق فناوری‌های چاپ با کیفیت بالا، می‌تواند سطح بالایی از رضایت کاربران مؤسسات مذکور را فراهم آورد.
لازم به ذکر است، «CPI» یکی از پیشگامان طراحی و تولید کارت‌های پرداخت و خدمات مرتبط با آن بوده که سابقه‌ای 20 ساله در ارائه خدمات به بانک‌ها و مؤسسات مالی دارد. شهرت و اعتبار «CPI» در کیفیت خدمات ارائه شده، این شرکت را به شریکی قابل اعتماد برای مؤسسات مالی بدل نموده است، به طوری که از آن به عنوان بزرگ‌ترین شبکه سرویس‌دهی به مشتریان در سرتاسر آمریکای شمالی یاد می‌شود.

منبع : کانون پتنت ایران | اخبار | کارت‌های اعتباری تنگستنی با روکش PVC