شرکت کانکت‌لیدر«Connect Leader» که در زمینه توسعه و ارائه فناوری‌های مرتبط با پلتفرم شتاب‌دهی فروش «B2B» فعالیت می‌نماید، از ششمین «US» پتنت خود در این حوزه خبر داده است. این پتنت که با شماره «9674364» در اداره ثبت اختراعات آمریکا به ثبت رسیده، با توجه به استراتژی‌های مالکیت فکری کانکت‌لیدر، در کانادا نیز با شماره پتنت «2815399» ثبت شده است.





در واقع پتنت‌های کانکت‌لیدر، از اجزای کلیدی سبد بین‌المللی پتنت در حوزه فروش به شمار می‌آید که با پشتیبانی از فرآیندهای نوآورانه شتاب‌دهی در فروش و به‌کارگیری هوش مصنوعی «AI» در آن، منجر به کاهش قابل توجه سیکل‌های فروش و تعاملات خودکار مبادلات می‌گردد.
سنراج ساندر «Senraj sounder»، مدیر عامل کانکت‌لیدر با اشاره یه پتنت‌های متعلق به این شرکت در اقصی نقاط جهان، از عمق و گستره وسیع نوآوری‌های این شرکت ابراز رضایت نموده و افزود: «پتنت‌های کانکت‌لیدر از قابلیت‌های نوآورانه فروش که توسط این شرکت توسعه یافته‌اند، پشتیبانی می‌نماید که به عنوان نمونه می‌توان به «Cadence Functionality» و «Remote Coach» اشاره نمود.»
لازم به ذکر است، محصول اصلی شرکت کانکت لیدر، پلتفرم هوشمند «Sales Acceleration» است که به مبادلات «B2B» کمک می‌نماید، تا با استفاده از اطلاعات پیش‌بینی وضعیت آتی، چشم‌اندازهای مناسب را اولویت‌بندی نموده و آن‌ها را از طرق ارتباطی نظیر ایمیل، تماس، رسانه‌های اجتماعی و ... مدیریت نمایند.

منبع :کانون پتنت ایران | اخبار | توسعه پلتفرم شتاب‌دهی فروش «B2B» توسط شرکت «Connect Leader»