با رونق گرفتن کسب‌وکارهای اینترنتی و متولد شدن تعداد بسیاری از این سایت‌ها، به دست آوردن مشتری هم نیازمند فعالیت‌های هدفمند و هوشمندانه‌ای است که شاید درگذشته کمتر به آن توجه می‌شده است. تبلیغات کلیکی و بنری،‌SEO، تبلیغات موبایل، طراحی کمپین‌ها و بسیاری موارد دیگر ازجمله ابزارهایی هستند که در این راه کمک مؤثری می‌کنند.
یکی از این ابزارها صفحه‌های فرود هستند. در بسیاری از کمپین‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی که داشته باشید، درگاه ورود و تبدیل‌شدن بازدیدکننده به مشتری از طریق صفحه فرود خواهد بود. پس رعایت نکاتی درزمینهٔ طراحی یک صفحه فرود خوب می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد. در مقاله‌های مختلفی در همین بلاگ به شیوه‌ها و اصول طراحی این صفحه‌ها پرداخته‌ایم و باز هم در آینده به آن خواهیم پرداخت. اما امروز سعی می‌کنیم این موضوع را از نگاه دیگری مورد بررسی قرار دهیم.


طراحی صفحه فرود برای دستگاه‌های موبایل

این روزها بسیاری از ما عادت کرده‌ام تا فعالیت‌های خود را از طریق گوشی‌های موبایل یا تبلت‌هایمان انجام دهیم. این دستگاه‌هایی که همیشه از لحظه بیدار شدن تا لحظه خواب در کنار ما هستند، اهداف خوبی خواهند بود تا کسب‌وکارتان را از این طریق به دیگران معرفی کنید. بسیار پیش خواهد آمد که جستجوهایی مختلفی از طریق این دستگاه‌ها صورت بگیرد یا در سایت‌های مختلفی تبلیغ شما نمایش داده شود و از همه این‌ها مهم‌تر ایمیل تبلیغاتی شما در اینباکس گوشی باز شود. اهمیت این موضوع از این جهت است که صفحه فرود کمپین شما و همچنین سایتتان باید با این دستگاه‌ها سازگار باشند و نسخه موبایل صفحه فرود و سایت باید آماده شده باشد. چه جیزی بدتر از اینکه صفحه فرود شما تنها یک نسخه دسکتاپ داشته باشد و وقتی روی یک گوشی موبایل باز می‌شود،‌ باید برای دیدن هر کدام از بخش‌های آن زوم کرد. اگر صفحه فرود شما برای دستگاه‌هایی با اندازه‌های مختلف آماده شده است به شما تبریک می‌گوییم ولی اگر هنوز برای این دستگاه‌ها آماده نشده‌اید بهتر است عجله کنید.
دکمه‌های اشتراک‌گذاری شبکه‌های اجتماعی

بسیاری از لندینگ پیج‌ها یا صفحه‌های فرود با طراحی‌های زیبا و اطلاعات خوبی که در آن وجود دارد،‌ می‌توانند نظر بازدید کننده را برای به اشتراک گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی جلب کنند. این فرصتی که برای به اشتراک گذاشتن پیش آمده ممکن است به دلیل عدم وجود دکمه اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی از بین برود. پس بهتر است چند دقیقه‌ای وقت بگذارید و این دکمه‌ها را به صفحه فرود کمپین تبلیغاتی‌تان اضافه کنید. وجود این دکمه‌ها و تسریع فرآیند اشتراک‌گذاری می‌تواند بیننده‌های بیشتری برای شما به ارمغان بیاورد.


کنترل هر روزه را فراموش نکنید

بررسی هر روزه کمپین و ایجاد تغییرات در بنرهای تبلیغاتی آماده شده و حتی خود صفحه فرود بسیار مهم است. در این وضعیت است که می‌توانید با رفع ایرادهای جزئی یا بهبود آن‌ها تعداد بیشتری بازدید کننده برای سایت داشته باشید و نتیجه این تلاش بی‌وقفه‌تان به رشد فروش و بهبود کسب‌وکارتان منجر شود. بسیاری از سازمان‌ها تنها به فکر راه ‌انداختن یک صفحه فرود و شروع کمپین هستند و به بررسی آن در بازه‌های زمانی کوتاه توجه نمی‌کنند. با توجه به اینکه کمپین‌های تبلیغاتی اصولاً مدت زمانی زیاده فعال نخواهند بود و پس از مدتی (چند روز،‌ چند هفته یا چند ماه) از بین خواهند رفت،‌ توصیه می‌شود تا هر روز با ابزارهای آمارگیری همچون google analytics به بررسی آنچه اتفاق افتاده است بپردازید.


https://www.clickyab.com/blog/%da%86...1%d9%88%d8%af/