خطا! ورودی را کنترل کنید
خطا! ورودی را کنترل کنید
ورود خودکار ؟
اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
انجمن گفتگو استارتاپ و کار آفرینی
شما در حال مشاهده انجمن گفتگو استارتاپ های ایران هستید، این انجمن با هدف ایجاد بستر گفتگو پیرامون موضوعات حوزه کارآفرینی و کسب و کار های نوپا ایجاد شده است. با عضویت در این انجمن می توانید با اعضای اکوسیستم کارآفرینی کشور در ارتباط باشید.
این انجمن همچنین مرجع کاملی از شتاب دهنده ها، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری، استارتاپ ها، اسامی منتور ها، سرمایه گذاران و فعالان کارآفرینی کشور را گرداوری نموده است.
ما به شما این اطمینان را می دهیم که با جستجو در این انجمن بتوانید هر موضوعی را در رابطه با استارتاپ ها پیدا کنید. کارشناسان ما نیز بطور 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.
یکی از مهمترین اهداف بازاریابان آنلاین و صاحبان کسبوکارهای آنلاین۷ دستیابی به ترافیک بالاتر و بهتبع آن به دست آوردن نرخ تبدیل بیشتر است. این ترافیک از مسیرها و کانالهای مختلفی به دست میآید. با توجه به این موضوع بسیار سخت است که بفهمیم بازدیدکنندههایی که به مشتری تبدیلشدهاند از کدام دسته هستند یا چه ویژگیهایی دارند. همه این بازدیدکنندهها به سایت رسیده و به مشتری تبدیل میشوند. اگر دقت لازم در تشخیص چنین مواردی را نداشته باشید بهسختی و شاید در مواقعی اصلاً نخواهید فهمید که کدام کانال برای شما بیشترین بازدید یا نرخ تبدیل را به ارمغان آورده است. بهعنوانمثال میتوانیم این مورد را باهم بهصورت یک موردبررسی کنیم. همینطور که از تصویر پایین دیده میشود، ۶ روش مختلف برای رساندن مشتری به سایت وجود دارد. همه این روشها بازدیدکننده را به صفحه فرود موردنظر میرسانند. نرخ تبدیل کلی این صفحه چیزی در حدود ۲٪ است. این عدد در حالی بهدستآمده که ایدهای نسب به کانالهایی که باعث چنین اتفاقی شدهاند نداریم. درواقع نمیدانیم روی کدامیک از کانالها باید بیشتر سرمایهگذاری کرد و از هزینه کدام کانال باید کاست یا کدام کانال را باید بهینهتر کرد تا نتیجه موردنظر به دست آید. برای اینکه نرخ تبدیل به بالاترین میزان خود نزدیک شده و به آن برسد، باید مشتریانی که از کانالهای مختلف به سایت یا صفحه فرود میرسند را شناسایی و تقسیمبندی کرد. با این کار امکان اندازهگیری میزان موفقیت هرکدام از کانالها بهتنهایی امکانپذیر خواهد بود. همینطور که در تصویر بعدی مشخصشده است، میتوان بهوضوح نرخ تبدیل هرکدام از کانالها را بهطور جدا دید و بررسی کرد که جذب بازدیدکننده از طریق کدام کانال بهصرفهتر بوده است. در این مثال تنها یک صفحه فرود وجود دارد و تمامی کانالهای موجود به این صفحه فرود وصل شدهاند. با دستهبندی مشتریان و ارائه کانال مناسب هر گروه میتوان امیدوار بود تا نرخ تبدیل بالاتری به دست میآید. در ادامه به مزایای دستهبندی مشتریان به گروههای مختلف و ارائه کانال متناسب با هر گروه میپردازیم. طراحی صفحه فرود متناسب با هر گروه: واضح است که با داشتن صفحههای فرود متناسب با هر گروه از مشتریان، میتوان مواردی که موردنیاز همان گروه است را برجستهتر کرد و به این صورت بازدیدکننده را سریعتر و بهینهتر بهجایی رساند که میخواهد. موارد بسیاری میتواند این کار را انجام دهد که یکی از این موارد تبلیغات هدفمند کلیکی یا PPC است. نکتهای که باید در نظر بگیرید این است که صفحههای فرود باید خیلی خوب و تأثیرگذار طراحیشده باشند. چراکه با باریک کردن میزان مشتریانی که به این صفحه میآیند، اگر نرخ پرش زیاد باشد، تعداد بسیار زیادی از مشتریان بالقوه را ازدستدادهاید. پس به نکات مهم طراحی مؤثر صفحه فرود دقت کنید. انجام پیوسته تستهایی که میتوانند نرخ تبدیل را بهبود بخشند: زمانی که مشتریان به دستههای مختلف تقسیم میشوند و هر گروه با صفحه فرود منحصربهفرد خود روبرو میشود، بهترین زمان برای آزمودن مواردی است که روی هر صفحه فرود و با توجه به شرایط هر گروه از مخاطبین قابل انجام است. با انجام ایدهها و تستهای مختلف میتوانید انتظار داشته باشید که بالاترین میزان نرخ تبدیل را به دست آورید. داشتن صفحههای مختلف فرود به شما کمک میکند تا برای نرخ تبدیل بهتر از مسیرهای مختلفی استفاده کنید و این کار باعث بهتر شدن نتیجه موردنظرتان میشود. تشخیص سریع اتفاقاتی که میافتد: با توجه به اینکه با گروههای اختصاصیتری از مشتریان در ارتباط هستید، بهراحتی میتوانید نیازها یا موارد مرتبط با آنها را هم بفهمید؛ بنابراین هر اتفاقی که برای کمپین تا نرخ تبدیل بیفتد بهراحتی متوجه میشوید که مشکل از کجاست و آن را برطرف میکنید. منابع و زمان را بهصورت بهینه استفاده میکنید: ازآنجاییکه تمام مشتریان بهدرستی دستهبندیشدهاند و مسیر ورود و تبدیل آنها از بازدیدکننده به مشتری مشخصشده، صاحبان کسبوکار برای تصمیمگیریهای لازم میتوانند از دادههای درستی هم استفاده کنند؛ بنابراین تخصیص منابع مختلف کاری سادهتر و دقیقتری میشود. زمانی که نیاز به بررسی و آنالیز داده میرسد، میتوانید بهراحتی ببینید که چطور این تفکیک به شما کمک کرده تا تصمیمهای سخت گذشته را بهراحتی و درستی بگیرید یا تصمیمهای بد گذشتهتان را اصلاح کنید. https://www.clickyab.com/blog/%d8%af...%d8%ae-%d8%aa/
مشاهده قوانین انجمن