خطا! ورودی را کنترل کنید
خطا! ورودی را کنترل کنید
ورود خودکار ؟
اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
انجمن گفتگو استارتاپ و کار آفرینی
شما در حال مشاهده انجمن گفتگو استارتاپ های ایران هستید، این انجمن با هدف ایجاد بستر گفتگو پیرامون موضوعات حوزه کارآفرینی و کسب و کار های نوپا ایجاد شده است. با عضویت در این انجمن می توانید با اعضای اکوسیستم کارآفرینی کشور در ارتباط باشید.
این انجمن همچنین مرجع کاملی از شتاب دهنده ها، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری، استارتاپ ها، اسامی منتور ها، سرمایه گذاران و فعالان کارآفرینی کشور را گرداوری نموده است.
ما به شما این اطمینان را می دهیم که با جستجو در این انجمن بتوانید هر موضوعی را در رابطه با استارتاپ ها پیدا کنید. کارشناسان ما نیز بطور 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.
هدف از طراحی و پیادهسازی صفحه فرود بالاتر بردن نرخ تبدیل است؛ بنابراین بهینهسازی صفحه فرود میتواند به طور مستقیم به بالاتر رفتن این نرخ کمک کند. اگر بخواهیم نگاه سریعی به این موضوع داشته باشیم باید درباره یک صفحه فرود موفق موارد زیر را در نظر بگیریم: داشتن یک Call To Action مشخص و خوبهماهنگی بین بنرهای کمپین PPC، صفحه فرود و سایت اصلی برای ارسال یک پیغام مشخص به مشتریطراحی درست و سادهاستفاده از متن به صورت حداقلیاستفاده مناسب از عکس و ویدئونمایش برند و اعتبار آنداشتن بخشی برای به اشتراک گذاری اطلاعات در شبکههای اجتماعیتست، تست و تست برای اینکه بیشتر با نمونههای عملی این دستورالعملها آشنا شویم و نمونههای عملی آنها را ببینیم، به بررسی ۳ نمونه موفق از صفحههای فرود خواهیم پرداخت. سایت Content Rules این سایت به عنوان یک شرکت فعال در زمینه تولید محتوا فعالیت میکند. Content Rules برای انتشار جدیدترین کتاب خود یک صفحه فرود طراحی کرده است که به بررسی آن میپردازیم. چه کارهای درست انجام شده؟ طراحی: صفحه فرود مورد نظر به صورت خیلی ساده و با استفاده از چند فونت ساده طراحی شده که نکته خوب و مهمی است. برای مطالب هم از نکتههای مهم به صورت خلاصه و bullet وار صحبت شده است. تصاویر: استفاده از عکس در این صفحه فرود خیلی هوشمندانه بوده. تنها تصویر اصلی صفحه پیشنمایشی از جلد کتاب است که به بیننده نمایش داده میشود. اعتبار سنجی برند: با قرار دادن لوگوی برندهای مشتریان و استفاده کنندگان، به نوعی اعتبار برند بازدیدکننده صفحه نمایش داده شده است. چه چیزهایی میتوانست تست شود؟ عناوین: برای تست عناوین میتوانستند این عناوین را به جای اینکه به عنوان یک CTA بنویسند، میتوانستند مزایای خود را مطرح کنند. ذ اضافه کردن گزینهای برای اشتراکگذاری شبکههای اجتماعی میتوانست به انتشار این صفحه از سوی بازدیدکنندگان کمک کند و تعداد بیشتری از افراد با این صفحه آشنا شوند. گروه رسانهای ALM گروه ALM به عنوان رسانهای در زمینه انتشار اخبار و اتفاقات معملات املاک فعالیت میکند. این موسسه برای دریافت ایمیل مشتریان برای ارسال خبرنامه یک صفحه فرود طراحی کرده است که به بررسی آن میپردازیم. چه کارهای درست انجام شده؟ ورود با استفاده از شبکههای اجتماعی: امکان ورود و عضویت در این صفحه به سادگی و تنها با کلیک کردن روی دکمه شبکههای اجتماعی فراهم است. به همین دلیل و سهولت این کار، نرخ تبدیل بالاتری به دست خواهد آمد چه چیزهایی میتوانست تست شود؟ محتوا: تعداد جملات و محتواهای صفحه میتوانست کمتر شود تا بازدید کننده دچار سردرگمی کمتری شده و توجهش به CTA اصلی صفحه جلب شود. طراحی: یک صفحه سادهتر و تمیزتر از لحاظ طراحی که رنگهای کمتر و متن کمتری در خود داشته باشد میتوانست نرخ تبدیل بالاتری برای این موسسه به همراه داشته باشید. Windows Intune مایکروسافت Windows Intune به عنوان یک پلتفورم مدیریتی با استفاده از فضای ابری فعالیت میکند. این محصول برای خدمات آزمایشی خود یک صفحه فرود طراحی کرده بود که بتواند کاربران جدیدی به سیستم خود اضافه کند. چه کارهای درست انجام شده؟ گفتههای مشتریان: این نوشتهها و گفتههای مشتریان میتواند درکسب اعتماد بیشتر مشتریان مؤثر باشد. تک منظوره و متمرکز روی پیغام: محتوای این صفحه روی یک پیغام خاص متمرکز است. این پیغام مزایا و قابلیتهای است که سیستم ارائه میکند. یکپارچگی با برند: طراحی این صفحه فرود دقیقاً مطابق تم اصلی سایت اصلی است و یکپارچگی لازم را به بیننده ارائه میکند. چه چیزهایی میتوانست تست شود؟ CTA: علاوه بر یک لینک که کاربر برای عضویت باید روی آن کلیک کند بهتر بود با استفاده از یک فرم هم فرآیند را کوتاهتر میکردند و هم با اینکار اطلاعات بیشتری از مشتری میگرفتند. با نگاهی که به این سه صفحه فرود داشتیم متوجه شدید که بهینهسازی صفحه فرود میتواند در بالاتر بردن نرخ تبدیل بسیار کمک کننده باشد. بنابرای با بررسی این ۳ مورد و موارد موفق و ناموفق دیگر از تجربیات آنها استفاده کنید تا صفحه فرود مناسبی برای توسعه کسبوکارتان داشته باشید. https://www.clickyab.com/blog/%d8%a8...-%d8%a8%d8%a7/
مشاهده قوانین انجمن