ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از 1 به 2 از 2
  1. #1
    تاریخ عضویت
    2017/09/11
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    4,250
    123
    ناظم سایت

    چطور صفحه فرودی حرفه‌ای داشته باشیم؟



    دانستن مواردی که به به طراحی حرفه‌ای یک صفحه فرود کمک کند می‌تواند تعداد بازدید کنندگان و نرخ تبدیل بالاتری برای هر کسب‌وکاری فراهم کند؛ چیزی که دقیقا از یک سایت و کسب‌وکار آنلاین انتظار داریم. به همین خاطر می‌خواهیم یک بار دیگر در مورد فاکتورهایی برای هر چه بهتر طراحی کردن صفحه فرود بپردازیم.
    یک صفحه فرود چیست؟

    قبل از اینکه صحبت خود را در مورد طراحی صفحه فرود شروع کنیم، ببینیم که اصلا یک صفحه فرود چیست؟

    • از نگاه یک مسئول فنی/توسعه دهنده: یک صفحه فرود شامل همان موارد اولیه‌ای می‌شود که شاید صفحات وب آنها را دارند (HTML، CSS، محتوا،‌ تصاویر، ویدئوها و …)
    • از نگاه یک بیزینسمن: یک صفحه وب است که از بازدید کننده می‌خواهد تا فعالیت خاصی را انجام دهد. کاری مثل عضویت در یک لیست خبرنامه.
    • از نگاه کاربر: یک صفحه وب است که معمولا بعد از کلیک کردن روی یک بنر تبلیغاتی به این صفحه رسیده‌اند.

    دلایل مهم و خوبی که برای طراحی یک صفحه فرود وجود دارند عبارتند از:

    • باعث می‌شوند تا مردم در یک لیست خبرنامه عضو شوند.
    • یک محصول خاص با یک شرایط ویژه به آنها فروخته شود.
    • باعث می‌شوند که مخاطب بک فایل، کتاب یا نرم‌افزار را دانلود کنند.

    راهنمایی برای طراحی یک صفحه صفحه فرود موثر

    حال نوبت به بررسی فاکتورهای یک صفحه فرود مناسب می‌رسد. با هم به تعدادی از این موارد نگاهی می‌کنیم.
    Call To Action

    یک CTA به طور واضح درباره انجام شدن یک عمل و اتفاق از سوی کاربر صحبت می‌کند.به عنوان مثال می‌توان یک CTA را نوشته‌ای روی یک دکمه با عنوان «عضویت در لیست خبرنامه» عنوان کرد. همینطور که گفتیم اغلب اوقات یک CTA در واقع یک دکمه (یا عضوی) روی صفحه است که باید روی آن کلیک کرد.
    نکات:

    • صریح باشید: در مورد اینکه کاربر برای چه چیزی باید روی دکمه مورد نظر کلیک کند و چه اتفاقی بعد از می‌افتد صریح صحبت کنید.
    • محدود کردن تعداد CTAها در صفحه: اگر تعداد زیادی CTA در صفحه داشته باشید،‌کاربرد دقیقا متوجه نخواهد شد که برای چه موضوعی به این صفحه آمده و طبیعتا احتمال اینکه به آنچه شما می‌خواهید برسد بسیار کم خواهد بود.
    • طراحی مناسبی برای دکمه‌ها در نظر بگیرید: طراحی یک دکمه باید به قدری قانع کننده باشد که کاربر را به سمتی سوق دهد که روی آن کلیک کند. علاوه بر این، اگر طراحی یک دکمه خوب باشد، همه نگاه‌ها به سمت دکمه جلب شده و کار پیدا کردن دکنه در صفحه را راحت‌تر می‌کند.
    • اطلاعاتی در صفحه قرار دهید که برای کاربر راهنمایی مناسب باشد: کاربران به خصوص آنهایی که به تازگی با شما و محصولاتتان آشنا شده‌اند، به احتمال زیاد برای انجام برخی کارها، داشتن اطلاعات در مورد بخش‌های خاص و حتی افزایش اعتماد به کمک شما نیاز خواهند داشت. بنابراین این اطلاعات را به شیوه‌ مناسبی در صفحه قرار دهید تا نظر افراد بیشتری را به خود جلب کنند.

    عناوین

    یک صفحه قدرتمند و خوب، از ‌یک عنصر خیلی مهم بهره می‌برد و آن هم «عناوین قدرتمند» است. عناوین یک صفحه، پیغامهای اصلی از فعالیتی که شما انجام می‌دهید را به مشتری ارسال می‌کنند و مشتری هم با دیدن این عناوین از یک دید کلی نسبت به آنچه در صفحه خواهد دید و با آن طرف خواهد شد پیدا می‌کند.
    یکی از مهمترین کاربردهای «عناوین» درصفحه این است که بازدید کننده یا مشتری با دیدن آنها، در کمترین زمان می‌تواند تصمیم بگیرد که آیا در صفحه درستی است یا نه. بنابراین حداقل زمان برای اینکه شما به کاربر یک پیغام درست برسانید را باید با استفاده از این عنصر مهم رعایت کنید.
    وقتی در حال نوشتن یک عنوان برای بخش مورد نظر خود هستید به این موضوع فکر کنید که :«آیا این عنوان به اندازه کافی جالب و جذاب است که مشتری آن را به طور کامل و مناسب بخواند؟»
    نکات:

    • کوتاه بودن عناوین: سعی کنید تا جایی که امکان دارد طول این پیام‌ها کوتاه باشد و به صورت خیلی شفاف و مستقیم در مورد آنچیزی که باید، صحبت کنید. مدت زمانی که مشتری به این صفحه نگاه می‌کند بسیار کم است بنابراین باید بیشترین استفاده از آن را ببرید.
    • طراحی این بخش برای جلب نظر: استفاده از یک فونت مناسب و زیبا در کنار استفاده از رنگ‌های دوست داشتنی یاحتی یک قاب مناسب،‌می‌تواند نظر بیننده‌ را به خود جلب کند و کاربر مدت زمان بیشتری روی این بخش دقت کند.
    • از کلمه کلیدی‌های مرتبط استفاده کنید: استفاده از کلمه‌های ویژه و مرتبط با محصول یا خدمتی که ارایه می‌کنید می‌تواند در همان نگاه اول نظر بیننده را به خود جلب کند. اتفاقی که در کمترین زمان ممکنه می‌تواند حجم زیادی از اطلاعات را ارایه کند.

    سادگی

    صفحه‌های فرود باید ساده باشند. اگر یک صفحه فرود خیلی پیچیده و گرافیکی باشد، ممکن است باعث حواس‌پرتی بازدید کننده شود و تمرکز او را از بین ببرد. پیچیدگی بالای این صفحه شانس رساندن بازدید کننده به نقطه نهایی را کاهش می‌دهد.
    نکات

    • همه فاکتورهای داخل صفحه باید در عین سادگی به کاربر برای رسیدن به هدف کمک کنند: موضوعی که بسیار مهم است این است که نباید چیزی اضافه در صفحه وجود داشته باشد.
    • فقط یک CTA اصلی داشته باشید: تعداد زیاد CTA ها در صفحه می‌تواند اذیت کننده باشد و کاربر را دچار سردرگمی کند. بنابراین برای اینکه کاربر به سادگی یفهمد باید چه کار کند،‌ تنها یک CTA در صفحه نگه دارید.
    • فضای سفید مناسب داشته باشید: برای اینکه اطلاعات،‌عکس‌ها و خلاصه هر آنچه در صفحه دارید با هم قاطی نشوند، بهترین کار استفاده مناسب از فضای سفید رنگ است. بین اطلاعاتتان حتما فضای سفید مناسبی قرار دهید.

    این مطلب ادامه دارد…



    https://www.clickyab.com/blog/%da%86...d9%85%d8%9f-2/
    ویرایش توسط SARA : 2017/11/09 در ساعت 18:21
  2. #2
    تاریخ عضویت
    2017/09/11
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    4,250
    123
    ناظم سایت
    در بخش دوم مقاله چطور صفحه فرودی حرفه‌ای داشته باشیم؟ به بررسی موارد مهم دیگر در طراحی یک صفحه فرود مناسب می‌پردازیم.
    جریان نگاه چشم

    این فرآیند به شما کمک می‌کند که تمام مسیری که چشم بازدید کننده (مسیر حرکت ماوس) را دنبال کنید و ببینید کدام بخش‌ها بیشتر مورد نظر کاربر بودند و کدام یک کمتر دیده شده‌اند؛ بنابراین می‌توانید بهترین جا را برای قرار دادن CTA انتخاب کنید. یک جریان مناسب برای نگاه مشتری می‌تواند اطلاعات زیادی در خصوص نحوه رفتار و نوع نگرش او به صفحه فرود داشته باشد و با استفاده از آن بهترین نتیجه به دست بیاید.

    نکات:

    • مرتب کردن اجزای صفحه به صورتی منطقی: مشخص شدن ترتیب چیدمان اجزای صفحه به یک شیوه منطقی بر اساس داده‌ها و آماری که به دست آورده‌اید و سپس طراحی گرافیکی صفحه می‌تواند نتیجه بسیار مناسبی برای صفحه فرود داشته باشد.
    • از فاکتورهای گرافیکی به نفع خودتان استفاده کنید: فلش‌ها، آیکون‌ها و تصاویر جالب و جذاب می‌تواند به طور مستقیم چشم بیننده را به خود جلب کند و سمت و سویی مناسب به فعالیت‌های بازدید کننده بدهد.
    • از رنگ‌های روشن و قالب مناسب برای نوشته‌ها استفاده کنید: اگر المانی در صفحه رنگی داشته باشد که با رنگ پس‌زمینه در تضاد باشد می‌تواند نظرات زیادی را به خود جلب کند. در واقع باید از رنگی استفاده کنید که روی رنگ پس زمینه به خوبی دیده شود. همچنین استفاده از المان‌هایی مثل فلش یا علامت‌های چشمک زننده هم می‌تواند دقت بیننده را برای پیدا کردن بخش‌های مهم در صفحه بالاتر ببرد.

    مرتبط بودن

    همه بازدیدکننده‌هایی که به یک صفحه فرود می‌آیند در واقع از یک منبع دیگر مثل بنر تبلیغاتی به این صفحه هدایت شده‌اند؛ بنابراین مرتبط بودن این صفحه و منبعی که بیننده را به صفحه فرود هدایت می‌کند اجتناب‌ناپذیر است. برای مثال اگر روی بنر تبلیغاتی نوشته‌اید که «با کلیک کردن روی این بنر می‌توانید آیپد را به نصف قیمت بخرید» باید در صفحه فرود هم همین قول را رعایت کنید. مرتبط بودن کلید اصلی است.
    نکات:

    • برای هر کمپین بازاریابی یک صفحه فرود داشته باشید: برای مثال، اگر شما یک کمپین بازاریابی برای فیس‌بوک دارید، باید یک صفحه فرود برای علاقه‌مندان به فیسبوک بسازید.
    • با توجه به منبعی که قرار است کاربران را به صفحه فرود هدایت کند این صفحه را شخصی‌سازی کنید: قرار دادن محتوای مناسب، کد تخفیف و CTA های مرتبط با آن چیزی که در بنر گفته‌اید در این بخش بسیار مهم است.

    ریسک استفاده از خدمات یا محصولات را برای مشتری پایین بیاورید

    معمولاً کاربران اینترنت دوست ندارند در مورد چیزهایی ریسک کنند. معمولاً در مورد امنیت اطلاعات، فضای شخصی و کلاهبرداری‌های اینترنتی بسیار محتاط هستیم و ریسک نمی‌کنیم؛ بنابراین بهتر است این ریسک را برای کاربر پایین بیاوریم.
    نکات:

    • گارانتی کنید: برای مثال اگر محصولی می‌فروشید، راهی پیدا و پیشنهاد کنید که در صورت وجود هرگونه مشکل یا کم‌وکاستی امکان پس گرفتن جنس و بازپرداخت مبلغ وجود داشته باشد.
    • پیش‌بینی لازم در مورد نگرانی‌های کاربر را انجام داده و برای آن‌ها راه حل پیدا کنید: قبل از انجام هر کاری، کاربران علاقه‌مندند در مورد عواقب کاری که می‌خواهند انجام دهند اطلاعات داشته باشند. این نگرانی‌ها اغلب در مورد هزینه، زمان و امنیت است.
    • در صورت امکان مدت تست بگذارید: برای مثال صفحه فرودی که برای عضویت و استفاده از خدمات ویژه‌ای طراحی شده است، می‌توانید مدت زمان محدودی برای مشتری به عنوان زمان تست برای استفاده و مشاهده رایگان امکاناتی که ارائه می‌کنید قرار دهید.

    خاص و کم‌یاب بودن

    یکی از راه‌هایی که می‌توان با استفاده از آن به مشتری حس خوبی القا کرد، ایجاد حس خاص و ویژه بودن است. اگر مشتری احساس کند جنسی که می‌خرد به زودی تمام می‌شود یا زمان زیادی تا پایان رسیدن تخفیف باقی نمانده است، شاید برای اقدام سریع‌تر کاری انجام دهد.
    نکات:

    • از کپی‌نوشته‌های قانع کننده و احساس برانگیز استفاده کنید: برای اینکه بتوانید حس ویژه بودن را به مشتری خود بدهید باید از کپی‌های استفاده کنید که خاص و ویژه هستند و احساسات مشتری را تحریک کنند. برای مثال به صورت شفاف و واضح میزان تخفیفی که مشتری دریافت می‌کند را به او بگویید یا بگویید دقیقاً چقدر از زمان تخفیف باقی‌مانده است.
    • از نوشته‌های داینامیک برای تاکید زمان یا خاص بودن استفاده کنید: به طور مثال می‌توانید مدت زمان باقی‌مانده تا اتمام فروش ویژه را یادآور شوید یا به مشتری بگویید چند عدد از محصول مورد نظر باقی‌مانده است. این کارها حس ویژه بودن به کاری که مشتری می‌خواهد انجام دهد می‌دهد.

    عناصری برای ایجاد اطمینان

    راه‌های زیادی برای شما به عنوان یک کسب‌وکار آنلاین وجود دارد که بتوانید حس مهمی به است اطمینان را در بازدیدکننده ایجاد کنید تا او با داشتن این حس به مشتری شما تبدیل شود.
    یکی از ابزارهای خوب، حس اعتماد اجتماعی است. این حس می‌تواند در قالب نمایش توییت‌های مشتریان قبلی، گفته‌های آن‌ها درباره سایت و تجربه خریدشان یا نقدها و بررسی‌های مشتریان از خریدهای قبلی به وجود بیاید. راه‌های روتین دیگر، نمایش مدارک یا گواهینامه‌هایی است که در این زمینه از سازمان‌های دیگر دریافت کرده‌اید.
    نکات:

    • اطلاعات شبکه‌های اجتماعی را به بازدیدکنندگان نشان دهید: برای مثال نشان دادن تعداد اعضای صفحه فیس‌بوک یا نمایش هشتگی ویژه می‌تواند در این زمینه کمک کننده باشد.
    • فاکتورهای اعتمادساز را در نزدیکی CTA قرار دهید: بسیار مهم است که یک کاربر بتواند فاکتورهایی که به جهت ایجاد حس اعتماد در صفحه قرار گرفته‌اند را در نزدیکی CTA ببیند. این کار می‌تواند به مشتری در زمینه مصمم‌تر شدن حسش برای خرید از شما بیشتر شود.
    • صادق باشید: در مورد اطلاعاتی که در صفحه فرود قرار می‌دهید صادق باشید. از نوشته‌های دروغین از زبان مشتری یا نشان داده عددهای فیک در مورد اعضای پیج فیس‌بوک جدا دوری کنید.


    نتیجه‌گیری
    طراحی یک صفحه فرود مناسب بسیار حیاتی و مهم است. این موضوع به قدری مهم است که می‌تواند تأثیر بالایی روی نرخ تبدیل سایت و در نهایت کسب درآمد شما داشته باشد؛ بنابراین با رعایت موارد بالا، یک صفحه ویژه و خوب برای کمپین‌های بازاریابی خود داشته باشید.



    https://www.clickyab.com/blog/%da%86...c%d9%85%d8%9f/
+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از 1 به 2 از 2

مجوز های ارسال و ویرایش