خطا! ورودی را کنترل کنید
خطا! ورودی را کنترل کنید
ورود خودکار ؟
اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
انجمن گفتگو استارتاپ و کار آفرینی
شما در حال مشاهده انجمن گفتگو استارتاپ های ایران هستید، این انجمن با هدف ایجاد بستر گفتگو پیرامون موضوعات حوزه کارآفرینی و کسب و کار های نوپا ایجاد شده است. با عضویت در این انجمن می توانید با اعضای اکوسیستم کارآفرینی کشور در ارتباط باشید.
این انجمن همچنین مرجع کاملی از شتاب دهنده ها، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری، استارتاپ ها، اسامی منتور ها، سرمایه گذاران و فعالان کارآفرینی کشور را گرداوری نموده است.
ما به شما این اطمینان را می دهیم که با جستجو در این انجمن بتوانید هر موضوعی را در رابطه با استارتاپ ها پیدا کنید. کارشناسان ما نیز بطور 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.
در دنیای بازاریابی ایمیلی، اولین کاری که باید انجام دهید این است که کاربر یا مخاطب خود را وادار به باز کردن ایمیل خود کنید. موضوع یا عنوان ایمیلهای شما دروازهٔ اصلی کمپینهای ایمیلی شماست. شما زمان زیادی را صرف کمپینهای خود میکنید، مطالب مفید و مناسبی را تهیه میکنید و فرمت و شکل مناسبی از ایمیلهای خود را میسازید. پس بعدازاین همه زحمت باید کاری کنید که ایمیلتان خوانده شود. از طرفی هم عنوان و موضوع ایمیل شما اولین چیزی است که کاربر شما در صندوق ورودی ایمیلش میبیند. این قسمت از ایمیل شما اینقدر مهم است که حتی باید مقدار زمانی که صرف متن ایمیل خود میکنید را صرف عنوان ایمیل خود کنید. در این مطلب میخواهیم بگوییم که چگونه یک عنوان خوب برای ایمیل خود بنویسید. این ۵ نکته و ترفندی که برای نوشتن عنوان ایمیل به شما میگویم، میتواند کاربر و مخاطب شما را وادار به باز کردن ایمیلتان کند و درنهایت تبدیل به خریدار و مصرفکنندهٔ شما شود. ۱. واضح بنویسید عموماً کسبوکارها دودسته ایمیل به مشتریان خود میفرستند: اطلاعرسانیها و خبرنامهها. نوع ایمیل شما خیلی مهم است. باید در مورد موضوع ایمیل خود کاملاً واضح برخورد کنید و هدف ایمیل خود را در عنوان خود مشخص کنید. اگر قرار است ایمیل اطلاعرسانی بفرستید، بگذارید که مخاطبتان بداند دقیقاً قرار است چه چیزی را باز کند و بخواند. بهترین راه برای جلب کردن توجه مخاطب خود این است که کاری کنید که مخاطبتان بداند دقیقاً چرا این ایمیل را فرستادهاید. این بهترین راه برای این است که مخاطب شما ایمیلتان را باز کند و به چیزی که میخواهد دست یابد. این بدین معنا نیست که چیزی از متن و نکتهای که در پس آن دارید را آشکار کنید، فقط در مورد موضوع خود واضح عمل کنید. به مثال زیر توجه کنید: موضوع این ایمیل جوری است که به شما دقیقاً میگوید در مورد چه چیزی است، اطلاعات کمی را برای شما آشکار میکند و سپس این حس را در شما به وجود میآورد که اطلاعات بیشتری هم وجود دارد که با باز کردن ایمیل میتوانید به آنها دستیابید. مثال دیگر ما در مورد Perfect Audience و اطلاعرسانی در مورد نرخ تبدیل آن است: این عنوان شاید به کوتاهی مثال قبل نباشد، اما بسیار تأثیرگذار است چراکه خیلی واضح و مستقیم حرف خود را زده است، حس کنجکاوی و توجه را در شما به وجود آورده است و نکات مهم و جزئیات در مورد تبدیل را به قسمت متن ایمیل واگذار کرده است. اگر ایمیل شما در دستهٔ خبرنامهها قرار میگیرد، بهتر است عنوان ایمیل شما طوری باشد که حس کنجکاوی مخاطبتان را برانگیزد. بهترین راه کنجکاو کردن خواننده، پرسیدن سؤال است. مثال زیر را در نظر بگیرید: عنوان این ایمیل جوری است که خواننده از خودش میپرسد: در چه زمینهای خوب هستم؟ این مثال خیلی خوبی برای نشان دادن بالا بردن حس کنجکاوی کاربر و وادار کردن آن به باز کردن ایمیل و خواندن متن آن است. مثال دیگر در مورد Optimizely و سؤالی که برای پشتیبانی از فروش خود میپرسد: و مثال آخر ما در مورد Crazy Egg است که دو ترفند بالا را با یکدیگر ادغام کرده است. آنها بهطور مستقیم به سراغ بازخورد کسبوکار خود در قالب سؤال رفتهاند؛ خیلی سریع و دوستانه. یک عنوان خیلی خوب. ۲. محلیسازی، شخصیسازی و هدفگذاری شخصیسازی از روشهای رایج این روزهاست. عنوان ایمیل خود را با میتوانید با نام فرد آغاز کنید. البته شخصیسازی شکلهای مختلفی دارد و نباید فقط به همینجا بسنده کرد. باید از اطلاعاتی که کاربر در اختیارتان قرار میدهد، استفاده کنید. برای مثال EasyJet ایمیلی را برای کاربرش فرستاده است که عنوان آن بر اساس مقصدی است که او رزرو کرده است. لینکداین از مشتریان و دوستان شما در شبکههای اجتماعی که به شما درخواست دوستی دادهاند، برای قدرتمند کردن کمپینهایش استفاده میکند. مثال دیگر ما از کمپین Memrise است که از جزئیان دقیق آخرین دورهٔ تکمیلشدهٔ شما برای عنوان ایمیلش استفاده میکند. در کل میتوانید برای شخصیسازی در عنوان ایمیل بهتر است نکات زیر را در نظر بگیرید: نام و نام خانوادگی جزئیاتی که به محل زندگی دریافتکنندهٔ ایمیل بستگی دارد. مثلاً روز پدر در کشورهای مختلف متفاوت است. جنسیت از جزئیاتی کارهایی که مشتریان شما در وبسایتتان انجام میدهند، استفاده کنید. مثلاً محصول موردعلاقهٔ آنها و قابلیتی که بیش از همه از آن استفاده میکنند. ۳. حرکت ایجاد کنید از پاسخهای خودکار برای دادن ایمیلهای سریالی استفاده کنید. این کار میتواند قسمتی از بازاریابی ایمیلی شما را قدرتمند کند. سریالها به مشتریان شما این اطمینان را میدهد که میدانید با چه کسی صحبت میکنید و حرکتی را در آنها ایجاد میکند که نرخ باز کردن ایمیلها را بهطور ملموسی بالا میبرد. استفاده از کمپینهای سریالی و نشان دادن آن در عنوان ایمیلها، راه بسیار مؤثری برای افزایش نرخ تبدیل ایمیل است. بسیاری از کسبوکارها ایمیلهای کمی به مشتریان خود میفرستند تا آنها را ناراحت و آزرده نکنند. وقت بگذارید تا بفهمید ایمیلهایتان برای کاربران مفید است. مطمئن شوید که این کار برای کاربرانتان مشکلی ایجاد نمیکند و درواقع ایمیلهای سریالی باعث افزایش نرخ تبدیل شما شود. ۴. آزمایش، آزمایش، آزمایش میدانید که عنوانهای کوتاه نرخ باز کردن ایمیل را افزایش میدهد. اینیک واقعیت است اما باید بدانید که برای مخاطبان شما هم صدق میکند یا نه. درواقع شاید هیچ قانون مطمئنی در مورد اندازهٔ عنوان ایمیلها وجود ندارد. این موضوع کاملاً بستگی به مخاطبان شما دارد که بخواهید به نتیجهٔ خاصی در این مورد برسید. اگر میخواهید به چهارچوب خاصی در مورد عنوان ایمیلهای خود برسید، بهتر است آزمایش و تست کردن را شروع کنید. ۵. موضوع فقط عنوان ایمیلها نیست این روزهای کلاینتهای ایمیلها بسیار جذاب شدهاند و این بدین معناست که فقط عناوین دارای اهمیت نیستند. به یکی از فرمتهای استاندار ایمیلها توجه کنید: و یک مثال دیگر بر روی موبایلها این فرمت بر روی دسکتاپها و موبایلها بسیار رایج هستند. همانطور که مشاهده میکنید نباید فقط بر روی عنوان خود تمرکز کنید، شکل و فرمت و پیشنمایش کوتاه ایمیل شما هم بسیار مهم است. سعی کنید سه مورد زیر را امتحان کنید: نام شرکت خود را در قسمت از یا from بنویسید. اگر شرکتتان شناختهشده است، بهتر است از نام شرکت خود نیز استفاده کنید. مثلاً بهجای استفاده از Chris Hexton میتوانید از Chris from Vero استفاده کنید. ایمیل شما میتواند از طریق آدرسش کاملاً متمایز از دیگر ایمیلها شود. جای “در مرورگر خود باز کنید” را تغییر دهید. بسیاری از فرمتهای ایمیلی بهگونهای است که پیام “در مرورگر خود ببینید” را در بالای متن خود قرار میدهند که این یعنی این پیغام در پیشنمایش کوتاه نشان داده میشود. جای این پیغام را تغییر دهید تا چنین اتفاقی نیافتد. عنوان معناداری را انتخاب کنید. عنوان خود را هدر ندهید. عنوانی را انتخاب کنید که بیانگر متن مطلب شما باشد. https://www.clickyab.com/blog/%db%b4...-%da%a9%d9%87/
مشاهده قوانین انجمن