خطا! ورودی را کنترل کنید
خطا! ورودی را کنترل کنید
ورود خودکار ؟
اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
انجمن گفتگو استارتاپ و کار آفرینی
شما در حال مشاهده انجمن گفتگو استارتاپ های ایران هستید، این انجمن با هدف ایجاد بستر گفتگو پیرامون موضوعات حوزه کارآفرینی و کسب و کار های نوپا ایجاد شده است. با عضویت در این انجمن می توانید با اعضای اکوسیستم کارآفرینی کشور در ارتباط باشید.
این انجمن همچنین مرجع کاملی از شتاب دهنده ها، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری، استارتاپ ها، اسامی منتور ها، سرمایه گذاران و فعالان کارآفرینی کشور را گرداوری نموده است.
ما به شما این اطمینان را می دهیم که با جستجو در این انجمن بتوانید هر موضوعی را در رابطه با استارتاپ ها پیدا کنید. کارشناسان ما نیز بطور 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.
شبکههای اجتماعی دیگر تنها فضایی برای سرگرم شدن و آشنا شدن با افراد مختلف نیستند، تجاری شدن این شبکهها مسئلهایست که روز به روز بیشتر احساس میشود و برندهای کوچک و بزرگ هر روز نسبت به بازاریابی رسانه های اجتماعی احساس نیاز بیشتری میکنند. اگر شما نیز به دنبال حضور تجاری موثر در شبکههای اجتماعی هستید در اینفوگرافی 30 نکته برای حضور موثر در شبکههای اجتماعی با Modir TV همراه باشید: اینفوگرافی 30 نکته برای حضور موثر برند در شبکه های اجتماعی در صورتی که نمیتوانید اینفوگرافی را مشاهده کنید، میتوانید متن زیر را مطالعه کنید: این کارها را انجام ندهیدحضور در شبکه اجتماعی بدون داشتن استراژیفالور و لایک فیک نخرید.در زمان کوتاه تعداد زیادی پست درج نکنید.فقط راجع به محصولات و برند خود صحبت نکنید.همزمان همهی پلتفرمها را هدف قرار ندهید. این کارها را حتما انجام دهیدبه طور مداوم سیر تغییر در لایکها، کامنتها، فالورها و اعضا ر بررسی کنید.برای هر کانال و صفحه محتوای یونیک و متفاوت تولید کنید.از موضوعاتی که ترند هستند برای دیده شدن برند خود استفاده کنید.به بهانههای مختلف مخاطبانتان را تشویق کنید پست یا برندتان را با دیگران به اشتراک بگذارند.مردم برای سرگرم شدن به شبکههای اجتماعی میآیند، به جای داشتن لحنی خشک و جدی سعی کنید لحنی دوستانه داشته باشید (البته خیلی از هویت برندتان فاصله نگیرید).برای عکسها سایزی مشخص در نظر بگیرید و استانداردهای هر شبکه اجتماعی را رعایت کنید. صاحب بهترین محتوا باشیدمحتوای پیرامون برندتان را به اشتراک بگذارید.از ترندهای روز استفاده کنید اما خیلی از حوزه ی برندتان فاصله نگیرید.از مقالات آموزشی در خصوص حوزهی فعالیت برندتان استفاده کنید.با نظرسنجی، بازی و سوال و جواب مخاطب را با پستها درگیر کنید. برندینگ در شبکه های اجتماعیبر اساس هویت برند خود در همهی شبکههای اجتماعی از نظر لحن، هویت بصری و سبک محتوایی که درج میکنید یکدست باشید.اینفلونسرهایی که با برندتان همخوانی دارند پیدا کنید و از آنها به عنوان پلتفرمی برای دیده شدن برندتان استفاده کنید.عکس پرسنلتان را به اشتراک بگذارید تا حس نزدیکی بین مخاطبان و برندتان به وجود آید.برای مخاطبانتان شفاف باشید و محتوای مورد علاقهشان را در اختیارشان بگذارید. ابزارهایی برای مدیریت آسانترHootsuite برای مدیریت چندصفحه در چند رسانههای اجتماعی مختلف در یک زمان (اینستاگرام و توییتر). Google Analytics برای این که بفهمید چقدر از ترافیک سایتتان از درگاه شبکههای اجتماعی بوده است.Tolgram برای زمانبندی پستهای کانال و تبلیغات کلیکیBittly برای کوتاه کردن لینکها و بالا بردن شانس شِیر شدن پستها اطلاعات به درد بخور93% از مشریانی که آنلاین خرید میکنند پیش از خرید سری به شبکههای جتماعی زدهاند.در اینستگرام آلبومهای عکس 180% بیشتر از عکسهای تکی دیده میشوند.با استفاده از ایموجیها، کامنتها 33% افزایش پیدا میکنند.در اینستاگرام مردم به میزان 25% بیشتر با برندها سروکله می زنند. محدودیتها و چهارچوبها را فراموش نکنیدمحتوای خود را به گونهای تولید کنید که تا حد امکان توسط دیگران کپی نشود (مثلا در عکسها و ویدیوها از واترمارک استفاده کنید).در انتخاب عکسها و ویدیوها حواستان را بیشتر جمع کنید و چهارچوبهای قانونی را فراموش نکنید!کپیرایت را رعایت کنید، (محتوای دیگران را کپی نکنید).برای امنیت بیشتر از پسورد دو مرحلهای استفاده کنید. [اینفوگرافی]: 30 نکته برای حضور موثر برند در شبکههای اجتماعی - شبکه مدیران Modir TV
مشاهده قوانین انجمن