شرکت آمازون در ادامه تلاش‌های خود برای تغییر و تحول در دنیای مد، از یک آینه ترکیبی در پتنت جدید خود رونمایی نموده است که می‌تواند تصویر واقعی فرد را با یک تصویر مجازی از یک لباس خاص ترکیب نماید. این پتنت در ابتدای سال جاری میلادی به ثبت رسیده است و بر اساس آن، تصویر منعکس‌شده از فرد با استفاده از دوربین‌ها و پرژکتورهای متعدد، در یک صفحه نمایش در پشت آینه ترکیب می‌گردد.





نوآوری جدید آمازون یک روش فانتزی را ارائه می‌دهد که کاربر از طریق آن می‌تواند نسخه‌ای مجازی از خود با لباس‌های انتخاب‌شده را مشاهده نماید و از طریق مقایسه حالات مختلف، نسبت به خرید هر یک از آن‌ها اقدام نماید. پتنت جدید آمازون با افزایش قابلیت‌های ممکن برای مصرف‌کنندگان نهایی پوشاک در تجسم خود در لباس‌های مختلف، می‌تواند امکان خرید بدون طی فرآیند دشوار امتحان و بررسی لباس را فراهم نماید.
گفتنی است، ثبت اختراع جدید آمازون به معنای ارائه فوری این فناوری به بازار نیست. با این حال، به نظر می‌رسد تصاحب شرکت «BodyLabs» که در زمینه طراحی و توسعه نرم‌افزارهای مدل‌سازی سه‌بعدی بدن فعالیت می‌نماید، ارتباط نزدیکی با پتنت جدید آمازون داشته باشد.

منبع : کانون پتنت ایران | اخبار | آینه ترکیبی آمازون؛ تحولی شگرف در صنعت مد