انجمن گفتگو استارتاپ های ایران به نقل از تی نیوز :

علی اصلان شهلا- نمایشگاه رسانه های دیجیتال هم مانند الکامپ و جیتکس، صاحب بخش ویژه استارت آپ ها می شود. هدف از راه اندازی این بخش هم تسهیل توسعه استارت آپ ها عنوان شده است. برای جذابیت این بخش هم انواع و اقسام نام ها و اسم هایی که در زیست بوم کسب و کارهای نوپا و استارت آپ ویکند ها شنیده می شود، ردیف شده و قرار است در این بخش از رویداد برپا شود: دکتر استارت آپ، استارت آپ شو، دیوار استارت آپ، کافه استارت آپ، استارت آپ بمان و استارت آپ بازار.دبیر کسب وکارهای نوپای نمایشگاه رسانه های دیجیتال در مصاحبه ای که در همین صفحه منتشر شده است، با اعلام برپایی این بخش در نمایشگاه در جهت حمایت از کسب و کارهای نوپا، دیجی کالا، اسنپ، تپسی، آپارات و زودفود را مصداق کسب و کارهای نوپا دانسته است.همین موضوع نشان می دهد که نمایشگاه رسانه های دیجیتال حداقل در بخش استارت آپ ها، هرچند که نیت خیری دارند، اما راه را اشتباه طی می کنند. هر کسب و کار، سرویس یا فروشگاه آنلاینی نمی تواند استارت آپ باشد و حتی اگر روزی یک استارت آپ بوده باشد، لزوما تا آخرین روز دنیا نمی توان از آن به عنوان یک کسب و کار نوپا یاد ...
______________________________
ادامه در منبع : https://tnews.ir/news/105d97327639.h...-%d8%b1%d8%a7/