پنج پیشنهاد درباره تکنولوژی اینترنت اشیا برای کارآفرینان







پنج پیشنهاد درباره تکنولوژی اینترنت اشیا برای کارآفرینان

با رشد تکنولوژی اینترنت اشیا (IoT) ، شرکت ها، کسب و کارهای کوچک و استارت آپ ها نیز به سمت به کارگیری این تکنولوژی آمده اند. اینترنت اشیا شبکه ای از اشیا است که فرآیند انتقال و به اشتراک گذاری اطلاعات را از طریق اینترنت و یا بلوتوث هوشمند انجام می دهد. این اشیا می توانند هر چیزی باشند؛ ساعت، توستر، آب پاش، بلندگو و… . تعداد اشیا نیز کاملا نامحدود است. کارآفرینان در تلاش هستند تا شیوه های جدید را در کسب و کار خود پیش بگیرند. اینترنت اشیا برای کارآفرینان پنج آفر را ارائه می دهد:

مورد اول – کسب و کار جدید / پول و ثروت تازه

این بهترین فرصت برای یک استارت آپ است تا بازار مناسب خود را پیدا کند و محصولات و راهکارهای خود را بر اساس نیازهای افراد ارائه بدهد.

مورد دوم – پیداکردن گرایشات جدید برای کسب و کار

اینترنت اشیا باعث می شود که هر یک از محصولات دارای یک سنسور شوند. به این ترتیب می توان به جمع آوری اطلاعات مبتنی بر محل، مصرف و … پرداخت. به عبارتی می توان اطلاعات دقیق تری در مورد یک محصول محبوب که به سرعت به فروش می رسد، به دست آورد. این کمک می کند تا کسب و کارها جذاب تر به نظر برسند.

مورد سوم – تیم موثر

کسب و کارهای نوپا معمولا نیازمند محیطی خلاق و پویا هستند تا بتوانند کارهای نوآورانه ارائه بدهند. وقتی که محیط کار و وظایف افراد کمتر خسته کننده باشد، موجب می شود افراد بر روی مهارت ها و محصولات شگفت انگیز تمرکز داشته باشند. بنابراین شما می توانید کسب و کارتان با یک تیم کوچکتر و هزینه های کمتری ایجاد کنید.

مورد چهارم – شرکت و تیم با کیفیت بالا

با به روز رسانی استاندارد ها به وسیله تکنولوژی اینترنت اشیا، کسب وکارها می توانند خدمات و اطلاعیه ها را از طریق نوتیفیکیشن یادآوری کنند.

مورد پنجم – مدیریت خود

با به کارگیری اینترنت اشیا برای محصولات خود، می توانید آن ها را به راحتی مدیریت کنید.


https://atyno.com/%D8%A8%D9%84%D8%A7...%D8%AA-%D8%A7/