خطا! ورودی را کنترل کنید
خطا! ورودی را کنترل کنید
ورود خودکار ؟
اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
انجمن گفتگو استارتاپ و کار آفرینی
شما در حال مشاهده انجمن گفتگو استارتاپ های ایران هستید، این انجمن با هدف ایجاد بستر گفتگو پیرامون موضوعات حوزه کارآفرینی و کسب و کار های نوپا ایجاد شده است. با عضویت در این انجمن می توانید با اعضای اکوسیستم کارآفرینی کشور در ارتباط باشید.
این انجمن همچنین مرجع کاملی از شتاب دهنده ها، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری، استارتاپ ها، اسامی منتور ها، سرمایه گذاران و فعالان کارآفرینی کشور را گرداوری نموده است.
ما به شما این اطمینان را می دهیم که با جستجو در این انجمن بتوانید هر موضوعی را در رابطه با استارتاپ ها پیدا کنید. کارشناسان ما نیز بطور 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.
مشتریان مؤسسه خدمات مالی آمریکن اکسپرس،از این پس برای کنترل وضعیت حسابهای بانکی میتوانند از بلندگوی هوشمند اکوی شرکت آمازون استفاده کنند. به گزارش پرداخت برتر،با به روزرسانی این بلندگو و با عقد تفاهم همکاری با آمریکن اکسپرس، دسترسی به برخی خدمات مالی و اعتباری از طریق این فناوری جدید ممکن است. ابزار جدید اضافه شده به بلندگوی هوشمند آمازون Amex نام دارد و استفاده از آن از طریق برنامه هوشمندی به همین نام صورت می گیرد. مشتریان برای استفاده از این خدمات باید از کارت های موسوم به OPEN با شناسه آمریکن اکسپرس و کلمه عبور استفاده کنند تا حساب کاربری Amex را ارتقا داده و دریافت دستورات صوتی را با استفاده از آن ممکن کنند. خدماتی که از طریق فرامین صوتی و با استفاده از فناوری مذکور در دسترس هستند،عبارت است از کنترل آخرین وضعیت حساب ها،بررسی آخرین مبالغ برداشتی و واریزی،پرداخت و چند خدمات مبنایی دیگر. این اولین بار است که دسترسی به خدمات بانکی با استفاده از فرامین صوتی ممکن می شود. برای استفاده از این خدمات در گوشی همراه کاربران باید در محیط برنامه موبایلی Amex به سراغ گزینه مهارت ها یا Skills بروند و سپس شناسه و کلمه عبورشان را وارد کند. سپس باید یک شماره چهار رقمی پین وارد شود و فرمان صوتی اعلام گردد. بانکداری با صدا ممکن می شود
مشاهده قوانین انجمن