انجمن گفتگو استارتاپ های ایران به نقل از راه پرداخت :

قبل از آن‌که به ذهنیت مبتنی بر صفر بپردازیم، بیایید فرض کنیم ده سال پیش است و شما مدیری در یک شرکت بزرگ حمل‌ونقل، یا یکی از شعبه‌های یک هتل زنجیره‌ای هستید. احتمالاً رقبای خود را زیر نظر گرفته و انتظار نوآوری از طرف آن‌ها را داشتید؛ اما صادق باشید، آیا سرویس هم‌سفری آنلاین اوبر […]
مطالب مرتبط




نوشته «رقابت در عصر تحول: ذهنیت مبتنی بر صفر» اولین بار در «راه پرداخت» منتشر شد.

______________________________
ادامه در منبع : https://way2pay.ir/110774