این روزها، هیچ چیز خسته کننده‌تر از اینترنت نامناسب وجود ندارد. شما از هر جایی که دارای یک اتصال Wi-Fi است کار می‌کنید، چه این مکان در خانه باشد یا در یک کافی‌شاپ.


مهم است که اینترنت سریع باشد . اگر مشتری داشته باشید تا به طور الکترونیکی قراردادی را امضا کنید ، برای مثال هر دقیقه یا ساعت می‌توانست آن‌ها را متقاعد کند که نظرشان را تغییر دهند .
یک Wi-Fi کند می‌تواند برنامه‌های شما را برای رسیدن به دوستان قدیمی در یک تماس ویدیویی خراب کند . ممکن است پرداخت قبض‌ها را غیرممکن کند ، به ایمیل پاسخ دهید , هدایای تولدی بخرید یا خرید آنلاین خود را انجام دهید .

خوشبختانه نیازی نیست که با یک اتصال Wi-Fi کند گیر کنید . تنها کاری که باید انجام دهید این است که بدانید Wi-Fi در خانه شما چگونه قوی‌تر است .

این با خارج کردن گوشی هوشمند خود شروع می شود، به طوری که بسیاری از کار‌های این روزها را انجام می دهند. اگر از آیفون یا اندروید استفاده می کنید، ما باید ترفندها را برای سرعت بخشیدن به زندگی دیجیتال خود داشته باشیم.

برنامه‌های کاربردی برای آنالیز Wi-Fi

برنامه های گوشی‌های هوشمند برای iPhone و Android وجود دارد که می تواند سرعت Wi-Fi خود را تست کند و آنچه را که اتصال Wi-Fi شما را تجربه می کند، تجزیه و تحلیل کند. تعدادی از این برنامه‌ها رایگان هستند، اما تعداد کمی از شما چند دلار را به شما پیشنهاد می‌کنند.

برنامه هایی برای آیفون و آندروید



این برنامه رایگان به شما کمک خواهد کرد که سرعت اینترنت و سرعت آپلود خود را ببینید. شما می‌توانید ببینید که چگونه این سرعت با سرعت وعده داده شده به شما به اینترنت وصل می شود.

Speedtest باعث می‌شود همه‌چیز با نمودار، نقشه‌های پوشش دهندگان تلفن‌همراه آسان شود. شما می توانید سرعت خود را در طول زمان پیگیری کنید تا ببینید آیا تغییر می کند.

در حالی که تمام این موارد مفید هستند ، بهترین ویژگی ممکن است ابزار عیب‌یابی آن باشد . شما را راهنمایی می‌کند تا ببینید آیا مشکلاتی وجود دارد که باعث کندی شما می‌شود یا خیر .

تست سرعت( FAST)



این برنامه و وب سایت از Netflix به همان اندازه ساده است که می‌تواند دریافت کند. این به شما کمک می‌کند تا سریعاً ارتباط خود را سریع ببینید.

در جایی که استفاده سریع از Netflix's آسان نیست ، ابزارهای IP : آنالیزور Wi - Fi ممکن است کمی از آن استفاده کند . این برنامه به سمت متخصصان IT طراحی شده‌است ، اما استفاده از آن حتی اگر کمی هم در شما عجیب باشد ، آسان است .

ابزارهای IP مشکلات Wi-Fi شما را نشان می‌دهند . پس از آن به شما کمک می‌کند آن‌ها را رفع کنید .

چندین برنامه اسمارتفون‌های دیگر برای تست سرعت Wi-Fi شما وجود دارد و می توانید سرعت آن را کاهش دهید. این برنامه‌ها معمولاً به شما کمک می‌کنند کانالهای Wi-Fi را پیدا کنید تا کمترین تعداد افراد را ببینید.

در اینجا چند برنامه آندروید وجود دارد که شما ممکن است بخواهید آن را بررسی کنید : آنالیزور WiFi ، پیمایشگر و نقشه حرارتی WiFi ، که به شما نشان می‌دهد که کجا Wi - Fi در منزل شما قوی‌تر است .

چگونه Wi - Fi را تعمیر کنیم؟



ممکن است لازم باشد که سخت‌افزار خود را چک کنید اگر برنامه‌های فوق به اینترنت WiFi شما سرعت لازم را ندهند.

اولین تماس شما باید با ارئه‌دهنده خدمات اینترنتی شما باشد که ممکن است شرکت تلویزیونی کابلی شما باشد .

در مورد مسیریاب Wi - Fi چه چیزی برای شما فراهم کرده‌اند ؟ آیا این بهترین آن‌ها است ؟
اگر روتر خود را خریداری کردید ، به بخش خدمات مشتری manufacturer's مراجعه کنید . از ISP خود بپرسید که آیا یک مسیریاب سریع‌تر دارند .

سپس ممکن است بخواهید مقداری پول برای سرعت بخشیدن به اینترنت در منزل خود خرج کنید . برای مثال می‌توانید چندین مسیریاب بخرید و آن‌ها را در خانه خود قرار دهید .

یک repeater Wi - Fi را که شما می‌توانید در آمازون و فروشگاه‌ها پیدا کنید ، همان نوع کارکرد را به عنوان چندین مسیریاب انجام می‌دهد . همچنین می‌توانید شبکه‌ای Wi - Fi را راه‌اندازی کنید مانند Eero که سیگنال‌های Wi - Fi را به وسایل مرتبط با اینترنت در منزل شما تقسیم می‌کند .

مترجم : مهدی کولیوند
منبع:
کماندو


https://www.cyberpolice.ir/news/114621