این ماجرا صحت دارد اما علت بزودی اعلام میشود .



توفان مرد دستمال به سر تایلندی

انتشار تصویر یک مرد تایلندی در سالن کبدی بانوان دردسرهایی را برای فدراسیون به وجود آورد.
به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در شهر گرگان با حضور تیم های مختلف از جمله ایران و تایلند برگزار شد. در جریان مسابقات بانوان که فقط تماشاگران و اعضای خانم تیم ها حق حضور در سالن را داشتند، یکی از مربیان مرد تایلند با ظاهری عجیب در سالن حاضر بوده است.

انتشار تصویر این مرد تایلندی که با انداختن یک شال روی سر خود قصد فریب مسئولان و دوربین ها را داشته است، باعث ایجاد حاشیه های زیادی از شب گذشته شد.
در ابتدا مسئول روابط عمومی فدراسیون کبدی به انتشار این تصویر واکنش نشان داده و شائبه اینکه این اتفاق با هماهنگی مسئولان ایرانی رخ داده را رد کرده است: «هیچ کسی به ایشان نگفته روسری سر کند و این موضوع ابتکار شخصی این فرد بوده است. دوستان ما در چک کردن ورود و خروج و آیدی کارت بی دقتی کردند و بعد از چند ثانیه این مساله رفع شد. از تمام مردم عذرخواهی می کنیم.»
با این حال رییس فدراسیون کبدی تصویر منتشر شده را حاصل شیطنت یک عکاس می داند! جالب اینکه محمدرضا مقصودلو کم کاری مسئولان زیر مجموعه خود را به عکاسان و جامعه رسانه ربط داده است: «انتشار این تصویر شیطنت یکی از عکاسان بوده است. بلافاصله مسئولان خانم حفاظت سالن مسابقات که از این موضوع نیز اطلاع پیدا کرده بودند این مربی مرد را به بیرون از سالن هدایت کردند. برابر بخشنامه این مسابقات تنها مربیان و سرپرستان خانم تیم‌های شرکت کننده اجازه حضور در سالن مسابقات را داشتند و این اتفاق نیز تنها برای چند لحظه پیش آمد که ما بابت آن از مردم ایران عذرخواهی کردیم. ما مسابقات بسیار مهمی را با حضور 10 تیم میزبانی کردیم که خون از دماغ کسی ریخته نشد اما برخی قصد دارند با طرح مسائلی میزبانی ما را زیر سوال ببرند.»
با وجود توضیح مسئولان فدراسیون کبدی در تصویر منتشر شده و حتی از فاصله دور هم جنسیت این مرد زیرشالی که به سر دارد، مشخص است. چطور مسئولان از ظاهر او متوجه نشدند که یک مرد وارد سالن شده، عجیب به نظر می رسد. هنوز هم شائبه های زیادی وجود دارد که مسئولان فدراسیون کبدی ایران در این ماجرا دست داشته اند.
از شب گذشته در فضای مجازی انتشار تصاویر عجیب این مرد تایلندی بازتاب بسیاری داشته و کاربران به انتقاد از ورود این مرد به سالن پرداختند. همانطور که رییس فدراسیون کبدی هم عنوان کرده، بر اساس ایین نامه این مسابقات حضور مردان در سالن غیرمجاز بوده و قطعا مسئولان تیم تایلندی با اطلاع از این موضوع برای حضور در سالن نقشه کشیده اند.
باید دید واکنش وزارت ورزش و مسئولان ذیربط به این ماجرا چگونه خواهد بود.