انجمن گفتگو استارتاپ های ایران به نقل از مجله شنبه :




نوتلا، صبحانه را نیچ‌مارکت خود کرده است


آمار فروش این برند، به‌اندازه‌ای بالاست که طبق تحقیقات انجام‌شده، طی هر 2.5ثانیه یک شیشه نوتلا فروخته می‌شود، مطمئنا رسیدن به چنین موفقیتی در امر فروش، نمی‌تواند با نوع برندسازی و بازاریابی این شرکت بی‌ارتباط باشد، به‌همین منظور نیز در این گزارش تلاش خواهد شد تا برخی از استراتژی‌های کاربردی این برند در زمینه بازاریابی و تبلیغات، معرفی شوند ...






______________________________
ادامه در منبع : http://shanbemag.ir/%D9%86%D9%88%D8%...A7%D8%B3%D8%AA