ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1
  1. #1
    تاریخ عضویت
    2018/07/17
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    20
    0
    عضو تایید شده

    اخذ ویزا ی شینگن

    اخذ ویزا ی شینگن .
    ویزای اتحادیه شینگن:

    ویزای USV در واقع همان ویزای گردشگری یا ویزای توریستی شینگن است که با داشتن آن مجوز ورود به کشورهای اتحادیه شینگن را به مدت 90 روز در هر شش ماه به دست می آورید. تاریخ اعتبار این ویزا از زمان اولین ورود به محدوده شینگن محاسبه می شود. این نوع ویزا انواع مختلفی دارد:ویزای شینگن نوع A

    منظور از این ویزا، ویزای ترانزیت فرودگاه است. در این صورت، مسافر حق خروج از فرودگاه کشور عضو شینگن را ندارد و فقط می‌تواند در یکی از فرودگاه‌های عضو این پیمان، هواپیمای خود را عوض کرده و به مقصد کشور دیگری در خارج از منطقه‌ شینگن پرواز کند
    ویزای شینگن نوع B

    با داشتن ویزای شینگن از نوع B که نوعی ویزای عبور و ترانزیت به شمار می آید مسافر می تواند در مدت زمان حداکثر ۵ روز از کشورهای عضو منطقه شینگن به مقصد و کشوری خارج از منطقه شینگن سفر کند.
    ویزای شینگن نوع C

    دارندگان ویزای نوع C طبق شرایط و هدف سفر خود می توانند یکی از ویزاهای یک بار ورود، دو بار ورود و یا چند بار ورود را دریافت کنند. ویزای نوع C در واقع امکان اقامت و ورود به کشورهای عضو اتحادیه شینگن را برای کوتاه مدت برای مسافران فراهم می کند.
    این ویزا سه نوع دارد

    • ویزای یک بار ورود: از این نوع ویزا تنها می توان برای یک بار ورود به کشورهای عضو پیمان شینگن استفاده کرد. این نکته حائز اهمیت است که با داشتن این نوع از ویزای شینگن با ترک کشور مقصد حتی اگر مدت زمان اقامتتان به پایان نرسیده باشد ویزای شما منقضی خواهد شد.یعنی تنها برای یکبار می توانید تحت هر شرایطی از این نوع ویزا برای ورود به کشورهای عضو منطقه پیمان شینگن در مدت زمانی مشخص استفاده نمایید.
    • ویزای شینگن دو بار ورود:با به همرا داشتن این نوع از ویزای شینگن شرایطی همانند ویزای یک بار ورود را خواهید داشت. یعنی می توانید در مدت زمانی که مشخص شده است از کشورهای این منطقه دیدن کنید. با این تفاوت که توسط این نوع از ویزای شینگن دو بار از امکان ورود به این کشورها برخوردار خواهید شد.
    • ویزای چند بار ورود :با داشتن این نوع از ویزای شینگن در مدت زمانی محدود یعنی ۹۰ روز در هر شش ماه از سال می توانید چند بار ورود و سفر بین کشورهای عضو منطقه شینگن را داشته باشید. این نوع از ویزای شینگن امکان سفر و اقامت به چندین کشور عضو اتحادیه شینگن را برای شما فراهم خواهد کرد.مدت زمان اعتبار ویزای شما یعنی ۹۰ روز از زمان ورود به هر یک از کشورهای عضو منطقه شینگن محاسبه خواهد شد.
    • سازمان مهاجرتی TBI GROUP مجموعه ای از یک گروه وکلای رسمی و با تجربه ایرانی و اروپایی بودخ که بطور حرفه ای و تخصصی در .... مهاجرت به اروپا فعالیت دارند .
      سازمان مهاجرتی TBI GROUP در سال 2010 فعالیت خود ا آغاز کرده و در زمینه های مختلف حقوقی و خدماتی مانند ثبت شرکت در اروپا ، امور اموال ، اخذ اقامت اروپا و ارائه خدمات گوناگون به مشتریان خود از ملیت های مختلف ، فعال است .
      سازمان مهاجرتی TBI GROUP با درک خواسته ها و انتظارات موکلین گرامی ، سعی در ارائه بهترین خدمات در بخش های گوناگون مهاجرتی را دارد و این با ارزشترین هدف و آرمان سازمان محسوب می شود
    ویرایش توسط 20sitedesign : 2019/01/13 در ساعت 09:27
+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوعات مشابه

  1. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2018/07/03, 14:27
  2. راهنمای اخذ ویزای شینگن
    توسط tnu6s5tyb در انجمن راهنمای اخذ ویزا و اقامت
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2018/04/17, 12:37
  3. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2018/03/01, 07:52
  4. اخذ ویزای تحصیلی
    توسط mina5 در انجمن راهنمای اخذ ویزا و اقامت
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2018/02/13, 13:38

مجوز های ارسال و ویرایش