اعتماد مخاطبان را با استفاده از استراتژی محتوای تولیدی کاربر (UGC) افزایش دهید.به هر محتوایی که توسط مخاطبان بدون دریافت مزد و یا به بیانی بهتر طرفداران آن برند تولید شده و منتشر می‌شود، محتوای تولیدی کاربر می‌گویند ...



اعتماد مخاطبان را با استفاده از استراتژی محتوای تولیدی کاربر (UGC) افزایش دهید.به هر محتوایی که توسط مخاطبان بدون دریافت مزد و یا به بیانی بهتر طرفداران آن برند تولید شده و منتشر می‌شود، محتوای تولیدی کاربر می‌گویند. این محتوا می‌تواند در قالب تصاویر، فیلم‌ها، رضایت‌نامه‌ها، تويیت‌ها، پست‌های وبلاگ و مواردی مشابه این و به عبارتی عملکرد کاربران در پیشبرد یک برند است. محتوای تولیدی کاربر انواع گوناگونی از جمله نظرات وبلاگ، نقد و بررسی محصول، رضایت‌نامه، محتوای هشتگ‌های اجتماعی، مسابقات و ویدئوهای تولیدی کاربران را دربردارد. محتوای تولیدی کاربر ابزار بسیار مؤثری در افزایش نرخ تعامل با مشتریان موجود شما و انتقال تجربه آنها به مشتریان بالقوه و مخاطبان جدید برند شماست.۷۰درصد مشتریان به نظرات و توصیه‌های آنلاین سایر بازدیدکنندگان بیش از محتواها و مطالب تخصصی اعتماد می‌کنند. این رقم در میان کاربران رسانه‌های اجتماعی به ۷۶درصد می‌رسد. ۸۶درصد افراد جوان بر این باورند که محتوای تولیدی کاربر شاخص خوبی برای کیفیت یک برند است. تبلیغات مبتنی بر محتوای تولیدی کاربر از نرخ کلیک ۴برابر بیشتر و هزینه به ازای هر کلیک۵۰درصد کمتر از حد متوسط برخوردار است. زمانی که کاربران در معرض ترکیبی از ویدئوهای تولیدی کاربر و محتوای حرفه‌ای قرار می‌گیرند، تعامل برند به طور متوسط۲۸درصد افزایش می‌یابد. مصرف‌کنندگان رده سنی بین ۲۵ تا ۵۴ سال ۷۰درصد کل محتوای تولیدی کاربر را تولید کرده و به اشتراک می‌گذارند. ویدئوهای تولیدی کاربران در یوتیوب نسبت به ویدئوهای تولید‌شده و بارگذاری شده توسط برندهای تجاری حقیقی ۱۰‌برابر بازدید بیشتر خواهند داشت. ۹۳درصد مصرف‌کنندگان هنگام تصمیم‌گیری در خصوص خرید، محتواهای تولیدی کاربر را سودمند می‌یابند. ۸۷درصد برندهای تجاری از محتوای تولیدی کاربر به منظور به اشتراک‌گذاری «محتوای معتبر» استفاده می‌کنند و ۷۲‌درصد معتقدند كه این محتواها به جلب توجه مخاطبان کمک می‌کند. وب‌سایت‌هایی که از محتوای تولیدی کاربر برخوردارند، شاهد ۲۰درصد افزایش در نرخ بازگشت بازدیدکننده و حدود ۹۰درصد افزایش زمان حضور آنها در وب‌سایت هستند.




کاری کنید مشتری برای شما محتوا تولید کند | شنبه مگ - اولین هفته نامه اختصاصی استارت آپ ها