مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر
معرفی بخشها
پذیرش و روابط عمومی
- ارائه اطلاعات کامل به متقاضیان شامل: معرفی، شرح خدمات ، وضعیت جاری، شرایط و ملاکهای پذیرش، ارائه فرمها و...
- ثبت پذیرش و تشکیل پرونده برای متقاضیان
- انجام پیگیریها و اطلاع رسانی در خصوص پروندههای جاری تا تعیین تکلیف شورا
- انجام هماهنگی با اعضای شورا جهت تشکیل جلسات رشد
- برگزاری جلسات معارفه برای واحدهای جدیدالورود
- برنامهريزي و شركتمرکز و واحدهای فناوردرنمايشگاهها، همایشها و...
- جمعآوري، ارسال و دریافت گزارشات واخبارمركزو واحدها به رسانهها و موسسات ديگر
- رابط بین مرکز رشد و معاونت فناوری وزارت علوم و تحقیقات ، معاونت فناوری ریاست جمهور، کلیه مراکز رشد و کارآفرینی دانشگاه ها...
کارگاه و بررسی طرح ها
- بررسی طرح های ورودی به مرکز رشد
- ارتباط با اساتید و هماهنگی های لازم جهت بررسی های فنی طرح های ورودی به مرکز رشد
- جلسه با اساتید در ارتباط با بررسی فنی طرح های ورودی
- بررسی نتایج کارشناسی و ارائه نتایج بررسی ها به شورای مرکز رشد
- تکمیل بانک اساتید همکار با مرکز رشد
- ایجاد تغییرات و به روز رسانی فرم های پذیرش
- بروز رسانی بانک اطلاعات واحدهای فناور ، پیگیری و استمرار ارتباط با واحدها
- نگهداری و بروز رسانی پرونده های واحدهای فناور (بایگانی و نگهداری سوابق نظارت و ارزیابی واحدهای فناور در پرونده فیزیکی و الکترونیکی )
- ارتباط با انجمن های علمی و کانون فارق التحصیلان جهت همکاری های لازم با مرکز رشد
- بررسی واحد های پذیرفته شده بر اساس برنامه های کاری داده شده در طرح توجیهی
نظارت و ارزیابی
- ارائه گزارش سالیانه ارزیابی واحدهای فناور به ریاست مرکز و استفاده از آن در گزارشات درخواستی وزارت علوم ، ستاد ریاست جمهوری ، معاونت پژوهشی دانشگاه و ...
- تدوین محتوا و مدیریت جلسات هم افزایی و نگهداری سوابق و ارائه گزارشات از جلسات
- جمع بندی و تدوین پیشنهادات اصلاحی مبتنی بر بازخورد نظرات دریافتی از واحدهای فناور
- تدوین و بروز رسانی دفترچه راهنمای نحوه نظارت و ارزیابی واحدهای فناور و برنامه ریزی آموزشی مربوطه بدان
- تهیه برنامه زمانبندی و اجرای فرآیند ارزیابی واحدهای فناور
- اجرای بازدیدهای دورهای از واحدهای فناور
- تهیه گزارشات از بازدید (ارائه گزارش به واحد و مدیریت مرکز رشد )
- ارائه گزارشات مربوط به تعیین وضعیت واحدهای پیش رشد و رشد به مدیریت و تهیه فایل گزارش برای جلسات شورا
آموزش و مشاوره
- بهینه سازی عناوین آموزشی و زمان مناسب هر آموزش حضوری و غیر حضوری بر اساس نیازهای واحدهای فناور طبق نظرات کمیته تخصصی آموزش
- سنجش و گزینش و تکمیل بانک اطلاعات اساتید مشاورین و اظهار نظرهای فنی
- اطلاع رسانی و تبلیغات،ثبت نام مالی و تدارکاتدوره ها
- تهیه گزارش دوره های آموزشی، گزارش مالی و بررسی فرمهای ارزشیابی
- برنامه ریزی سالیانه اجرای آموزشها
- برگزاری دوره ها
- تبدیل لیست اسامی به گواهینامه ها ی امضا شده
- آرشیو اطلاعات برگزاری دوره ها (فیلم، صوت ، جزوه، محتوا و ..)
- آرشیو محتوای دوره ها
- تهیه فیلم از کلاسها
- تهیه بانک اطلاعاتی شرکت کنندگان
- شناسایی و تشکیل بانک اطلاعاتی شرکت کنندگان
- معرفی واحدها برای گرفتن مشاور
- ارزیابی خدمات مشاوره
حقوقی و مالی و قراردادها
- امور حقوقی و قراردادی واحدهای فناور
- ثبت امور مالی و اعتباری واحدها در رابطه با این مرکز
آموزش دانشجویان فارغ التحصیلان و کارجویان
- برگزاري سمينارها و دوره آموزشی به صورت مقدماتی و پیشرفته
- تهيه كتابچه و بروشورهای آموزشي
- تشکیل بانک اساتید
- برگزاری نشستی با کارآفرینان و نوآوران ملی
- طراحي و تهيه بروشور های مرکز كارآفريني
- ترجمه و گردآوري فرهنگ تخصصي كارآفريني
خيابان انقلاب - روبروي پارك دانشجو - كوچه شهيد بالاور - پلاك 7 - طبقه اوّل
تلفن: 66462244 - 66402525
نمابر: 66412321
- "جهت دریافت اطلاعات در رابطه با نحوه پذیرش و تکمیل فرم ها با شماره ذيل، تماس حاصل فرمایید"
كارشناس پذيرش : 66402525
- صديقه ضرابي ( مسئول دفتر مديريت) 66462244
- ليلا بي ريا ( کارشناس پذیرش و روابط عمومی) 66402525
- نهال متقی ( کارشناس مالی و قراردادها) 66403183
- شادی برندک ( کارشناس امور شرکت های دانش بنیان) 66487174
- مریم فرجی ( کارشناس بررسی فنی طرحها ) 66462210
- لیدا وهابی ( کارشناس نظارت و ارزیابی) 66974930
- زهرا امينی (کارشناس مشاوره و آموزش) 66403184
- محمد میرزایی ( مسئول امور اجرایی و کارپردازی) 66414330